Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

piektdiena, janvāris 07, 2011

Luīzes Zsvētku RR

Šobrīd ir iekrājušies pāris neatrādīti darbiņi... iemesli visādi :( -  picasa kaut kā neiet.. arī elektrība joprojām pa laikam uz pāris stundām daba atņem ... bet nu pamazām gan jau ....

Jāsāk būs man kā Saulītei- ik dienas pa ierakstam :D man liekas ka 2 nedēļām tiešām pietiktu ko pa mazam darbiņam atrādīt... bet nu tad jau manīs..

bet nu pie lietas :))

Šis ir Luīzes (12 gadi)  izšuvums.. piedalījāmies ziemassvētku pārsteiguma RR.. un atkal, kam būs dāvaniņa, uzzinājām tikai kad motīvs bij jau izšūts :)) ( atzīšos ka noformēts gan nebij, bet ideja no tā nemainījās)
 un tā Luīze izšuva vācu dizaina Acufactum motīviņu, bet es savukārt mēģināju to pieklājīgi (nu daudz maz) dabūt iekš lielu vāku izskata... Dāvaniņa aizceļoja pie Ingas ;) saņēmusi Inga pat zvanīja un sūtīja Luīzei lielu paldies, jo dāvaniņa ļoti patīkot.. arī man par to prieks :)) piebildīšu, ka šoreiz bij, ka Inga ar Luīzi mainījās ar dāvaniņām.. ak, jā.. laikam nepateicu, ka tēma mūsu mazajam robinam bij ziemassvētki virtuvē :))
 un tā tapa vāki ziemassvētku receptēm ;) man kaut kā sagribējās šos vākus tādus mīkstus un pūkainus :D tāpēc pa vidu ir sintepons.. . ( Inga, ja kas, gludināt nevajadzētu.. bet ja nu gadīsies, jo virtuvē visādi gadās, tad gan jau izdomāsi kā palabot ;) )
Protams ka es tādus šuvu pirmo reizi, nebija ne nojausmas kā pareizāk, un tādas joprojām nav :( tāpēc cītīgi gaidīšu no Klēras pamācību vāku šūšana.. jo pat izšūti mazmotīviņi jau gaida rindā ;)
Mums abām šis kopdarbiņa rezultāts ļoooti patika- bij prieks dāvināt...

 Un tā:
Vācu dizains- Acufactum
Diegi-DMC
Audums-vietējā bodē pirkta parasta mīksta Aida- 16
(tonis rusico- nu aptuveni minu)
Vāku lielums-A4



Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-