Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, februāris 14, 2012

- pazudusi neesmu...

Sveikas saules...
...jeb mana bloga lasītājas... man jau liekas, ka blogu vairāk lasa sievietes.Vienīgais lasītājs no vīrieškārtas pārstāvjiem varētu būt mans vīrs :)))))  Ja nu es kļūdos, tad ................ labojiet ..... :)))))))) Vīrs lasa pa mirkļiem, lai zinātu ar ko es nodarbojos.. jo redzamies reti...

 Un tā.. pazudusi neesmu, bet biju apmulsusi visa mēneša garumā ar tik dažādajiem notikumiem, ka neko negribējās.. ne rakstīt, ne runāt... ai.. pat darīt ne :(  Viens pēc otra nāca lietas, ar ko man nebij viegli tikt galā... lielais aukstumiņš, mašīnas niķošanās, plīsusi ūdens truba mājā, nobrukusi vešenīte uttttttt... neturpināšu...  bet tik ļooti gribas sapurināties, nu tik ļooti, lai tas NE------.... i tuvumā nerādas... :)))


Tāpēc šķiru jaunu lapu un uz priekšu.... Ik pa mirklim domāju, vai šo blogu man vispār vajag???  It kā jau lasa.. vidēji dienā blogā ieskatas ap 380 reizēm.. un manuprāt tas ir daudz... ņemot vērā, ka mans blogs nav par konkrētu tēmu, ka es īpaši nereklamēju un citos blogos komentēju reti...  jo mans dators niķojas ar gmailu un man katru reizi jāreģistrējas un tas ir tik gari un apnicīgi, ka es to savu sakāmo sūtu pa domu vadiem :)))) vai arī vispār manu komentāru neņem pretīm :((( 
 Tad nu es atkal sāku skatīt, kas tad ir tas, ko Jūs lasat manā blogā, kas interesē?? Hmm... papētot izskatas interesanti, jo sākotnēji blogu rakstīju atrādot savus krustiņdarbus, BET!!- tās nebūt nav iecienītākās ziņas šai blogā.  Un tas man liek mazuliet padomāt- par ko tad rakstīt turpmāk.
 Neko dižu jau izdomāt negribu un nemaz nevajag... nolēmu, ka rakstīšu to, ko daru.. tikai biežāk :)) es reti rādu ko adu, šuju, vai citādi darbojos... Gribas lai jums ir ko lasīt, ja jau ieskataties šeitan :)))


Katrai mums datorā ir mapes ar super interesantām it kā niecīgām lietiņām, ko gribas izdarīt, uztaisīt .. īsāk sakot ideju mapes... Tad nu man ar tādas ir :)) un daudz... kaudzēm ....  tur tiek iemestas pa kādai bildei, bet ne vienmēr ir klāt no kurienes bilde ņemta, kas ir idejas autors. Aptuveni jau atceros no kādiem plašumiem ideja nāk, un tā kā nebij domāts par to rakstīt, tad tam nepiešķīru lielu vērību :(
Tagad ir doma pakustinot ideju mapītes (ko daru visu laiku), arī parādīt , kas tad man sanāk :)) tā es Jums atrādīju savus pūču makus 

Tad nu uz priekšdienām rādīšu visādas drazības :))) kas sanāk un kas ne...

Nu re ku gari man sanāca ar Jums aprunāties.. bet man īsi reti kad sanāk... :))

Heiii... šodien jauka diena.. sniga sniegs, saulītes nebija, bet kalendārā datums tāds jauks- 14. februāris. Es neteikšu, ka mēs šos svētkus svinam vai nesvinam... bet svētku nekad nevar būt par daudz...  arī šogad ar Luīzi esam tikai divatā... bet tas jau netraucē mums to svinēt pa savam... :))

Kā un ko?!? - par to nākamajās ziņās...


Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-