Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

piektdiena, februāris 28, 2014

Deķīši manam deķim- musturdeķim...

Šodien safočēju mazos deķīšus savam pelēki rozā musturdeķim. 

Gribu teikt lielu Paldies visām darinātājām.... es pati vel esmu parādos, visām neesmu sadarinājusi pretim, bet top,top....

Vēl jau manam deķītim kādus gabaliņus vajag... bet kopā saņēmusi esmu tieši 70.

































Katrs gabaliņš ir apčamdīts, izpētīts, samīļots un tiks ielolots deķī. Šeit neminēšu autoru vārdus... bet tik vienkāršu- PALDIES VISĀM...

Teikšu godīgi, man pašai ne tādi raksti, ne tādas dzijas dažādības nebūtu.Un vēl- secinājums, sākumā biju iedomājusies deķi kādu es vēlētos,bet nu patiesībā ir tā-nosauc tēmu, un viss..deķis taps bez tavas korekcijas vēlmēm, niansēm utt.. tas ir tāpat kā bērns..izaug pats par sevi, ar savu izskatu, raksturu utt... man vairs nav teikšana :)))))  bet ja kāds vēlas tieši tādu un šitādu musturdeķi,cieši pēc kaut kādām savām vēlmēm, tad jādarina pašai,šis variants- musturdeķis-nederēs.
 Pāris deķi jau ir gatavi, tie ir fantastiski... dažam jau top otrais un pat trešais..... viss vēl notiek, tā ka, ja ir vēlme,pievienojies.. nekas nav nokavēts ;)

http://www.draugiem.lv/group/18411254/musturdekis/

Sandra

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-