Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

pirmdiena, augusts 31, 2015

Jaunas dienas ausma.

Kādā skaistā dienā nolēmu uzrīkot mazu foto sesiju izbraukumā :)))) Kam??-  savai sen (februārī) izšūtai bākai.


Kur notika foto sesija???- protams pie man mīļā Marinzejas ezera.. uz lielās jeb garās laipas ;) 


Šo bāku biju noskatījusi jau ļoooti sen, gadus... visus 8 atpakaļ.  Kādreiz internetveikalos iepirkos  nu var teikt samērā bieži- pirmajos krustiņošanas gados. Tad  iestājās lieeela pauze.. un liekas ka 5-7 gadu laikā bija tika reti auduma pirkumiņi.  Palaikam jau ieskatījos i-neta bodītēs un tad pamanīju, ka šis komplekts ir uz akcijas, tikai par 9,99 $ + 5 šipings = 15$ ....  nu par tādu cenu var pirkt pat finansu krīzes laikā :)))) Atceļoja pat nepilnas nedēļas laikā.   Ātri vien sāku dīdīties,ka gribu viņu izšūt.. un gada sākumā ķēros klāt. UN!!??- sekoja izbrīns, ka viss!! dizains izšujas tikai ar vienu diedziņu... un uz 14 aidas....  mēģināju, mierinot, ka darbs būs akvarelīgs.. bet.... lai kā es mierināju sevi- tas kas veidojās uz auduma- nepatika.... Audumu nomainīju uz 16 aidu.. jā,varēju nomainīt uz kādu linveida audumu, bet negribēju. :))))

No manām korekcijām vēl bija logi.. melnos nomainīju uz gaišiem... Kā jau zināt, atverot  bildi jaunā lapā var izpētīt visu precīzāk ....Bildes lieku nesamazinātas, man nepatīk mazas bildes, tad jau nelieciet nemaz, ja nevarat ielikt kārtīgi.. tāds mans personīgais uzskats, viedoklis :)))) nu re.... galīgi ne pa tēmai...  bet ja jau rādu, tad rādu... ja kas šķībs, tad tas mans šķībums :)))))))


Izšuvās ātri, bet neteiktu  ka es ķēru kaifu no procesa, kā tas dažkārt mēdz gadīties. Lai arī darbs bija jau iesākts un diegi palietoti, šujot uz mazāka izmēra auduma, cerēju, ka diegu pietiks. Jap- pietika. Bet vispār izšūšanas pasaulē Dimensiona dizainam ir ne pārāk laba slava ar to, ka pietrūkst diegu komplektos. Parasti jau komunicējot atsūta trūkstošos, bet nu gadās visādi. Kā zinu!??- klausos un skatos ko izšuvēju tauta runā jūtūbē.


Un diegu tēmu paturpinot.... Bildē- tik cik man palika pāri... (te tikai viena planšetīte, tādas bij divas) baltais tonis izlietojās viss, jo es kaut ko tur ņēmos ar tiem francīšiemm.. kaut kas sākumā nepatika- vai par lielu, vai par mazu bija, vairs neatceros :))) bet pāršuvu otreiz.
Atzīšos,ka man ļooti patīk ķīnas komplektācijas  diegu organizierīši. Man nepatika kā smejas amerikāņu "sborka", kad bij jāzīlē kas tas pa toni, vienmēr pastāvēja baiļu sajūta, ka esmu kļūdījusies. Tagad viss ērti, skaisti un praktiski, jo es  to izmantoju uz pilnu klapi.. tai sintētiskajā mīkstajā materiālā spraužu adatiņas ar diedziņiem procesa laikā. Es diegus taupu :)) nemetu ārā kamēr darbs nav pabeigts pat 10cm diega gabaliņu- jo ar to, ja nu kas, var vienu x izšūt :)))) Man patīk Dimansiona komplektiem diegu garums- priekš manis ideāls. Joprojām nocilāju un nolieku maliņā vienu firmas Zalotoje Runo komplektiņu, jo tur ļoooti īsi diedziņi. Šobrīd rakstot pametu skatu uz vienu Dimensions komplektiņu, kurš atceļoja nedēļas beigās un tur būs jāšķiro diegi.... uiii...  bet tur ķibeļu vairāk kā "div bļodiņas", jo pirku ebajā izsolē senu komplektiņu un tur audums ir ļooti netīrs :(  i nezinu ko darīt, jo tas nav parastais cross stitch komplekts, bet gan stamped... ehh.. gribēju kā labāk un sanāca kā vienmēr.... bet par to kas un kā, gan jau citreiz.. kad taps gatavs...  piebildīšu tikai ka par ezera tēmu....


...mans mīļais Marinzejas ezers....


Zinu, ka bildes jau stipri līdzīgas... bet kaut kā šoreiz nevarēju izvēlēties kuras likt un kuras ne...  hmmm.. laikam jau gribas to ezeru ar parādīt :)))))


Tad kad sen, sen izvēlējos, ka gribu kā pirmo šo bāku, nezināju nekādus ticējumus. Vienkārši man ir katram darbam savs zemteksts, šoreiz jau kaut kas sakrīt ar tiem ticējumiem. Pašu stāstu,sapni jeb vēlmi paturēšu pie sevis...


Un jā.. ar darbu ierāmēšanu man vienmēr iet tā pašvaki, tāpēc šoreiz izvēlējos vidusceļu. :)) tā vietā lai gulētu skapja plauktā un gaidītu ceļojumu uz Rīgas rāmētavu, es izvēlējos piemeklēt kādu parastu foto rāmi. Un man jau liekas ka šajā gadījumā - labi, pat perfekti.

Un debesis tai dienā... nu gluži kā no bildes :))))))


Un nu par tiem datiem..... :)))
Izšūts no komplekta.
Dizains- Dimensions35068 "Dawn of a New Day" designed by Tood Trainer.
Audums- antīki balta aida 16 ( komplektā bija 14)
Diegi- 30 toņi,
Izšūšanas tehnikas-  izšūts gan krustiņos, gan puskrustiņos, 8 toņu bekstičs + viena toņa francīši, jeb franču mezgliņi. Piebildīšu vēlreiz, ka viss darbs izšujas ar vienu diedziņu, izņēmums bij pa pāris krustiņiem mājeles un bākas jumtiņā pāris krustiņi divos pavedienos.
Logus padarīju gaišus- izšuvu ar 12293 dzelteno diedziņu.
Izmērs manā variantā- 27x19cm (izšuvums), ierāmēts 33x24cm. Ierāmēts vienkāršā foto rāmītī.

Ko vēl lai saku- man patīk.....



5 komentāri:

Jana teica...

Man patīk Tava bāka! Gan izšuvums, gan arī pilnīgi atbilstošais noformējums)))) Skatoties uz košumu, nemaz nevar pateikt, ka vienā diegā šūts.
Man arī nesen sanāca diezgan nelaba pieredze ar DIM komplektu. Tas ir jaunais Ķīnas variants.... ha-- tur viena diega krāsa nebija ielikta VISPĀR!!!.... tik vien kā kods (labi, ka to neaizmirsa iedrukāt un es jau sameklēju šo diega kodu citā DIM komplektā, piemeklējot atbilstošu DMC diegu).... man slinkums ņemties ar rakstīšanu viņiem, pie kam komplekts pirkts ļoti sen....
Bet pats galvenais - man ļoti patīk Tavs izšuvums un lai piepildās tas zemteksts...:)))))

Ieva teica...

Patīk :) Gan bāka, gan fotosesija, viss patīk :)

Sandra teica...

Jana- ;)
Nu jāa.. man jau ar bail ja pirkts komplekts sen, ko tu kam iestāstīsi :))) bet man senie laikam visi izšūti.. kādreiz liekas ka vairāk šuvu... Dimu senu nav.. man tik Lanartes kaudzīte aizstāvējusies :( aaa.. nu jā.. tagad nopirku vienu, tikko šodien luīze diegus sašķiroja.. un tur ja pietrūks nav jēga nekam neko rakstīt-2000 gada komplekts.. vecs...

Sandra teica...

Ieva- man patīk tavs komentārs.. feins ..;)

Anonīms teica...

skaists darbs un skaisti ierāmēts. Vienmēr prieks par Taviem bloga ierakstiem :)

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-