Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, aprīlis 13, 2016

Veikals-Bobbin.

Pēc ziņas par maniem pirkumiem,  e-pastā parādās pa kādai vēstulei ar  jautājumu- kur iepirkos?  Tā es cītīgi stāstu vienam,otram, un trešajam. Atzīšos, ka es tā i nezinu vai kādam tās manas garās vēstules ar skaidrojumiem noder vai ne..jo atbildes neseko :)))))

Tad nu es tā padomāju,nu kāpēc man neieteikt te blogā, JO!!- reģistrējoties caur manu doto linku, jūs saņemsiet atlaidi saviem pirkumiem- jā arī es.

Un tad nu par visu pēc kārtas.
Es jau vairākkārtīgi esmu iepirkusies šajā Sanktpēterburgas interneta veikaliņā. Tas ir neliels ģimenes uzņēmuma veikaliņš, kas darbojas mazliet vairāk par gadu.  Veikaliņa īpašniece Olga ir ļoti atsaucīga, visu var uzjautāt un noskaidrot sarakstes veidā. Zinu, ka ir veikali, kur cenas labākas, bet man šeit patīk attieksme.
Un tad nu mazliet par to, ko es pērku, plusiem un mīnusiem.

Pērku Krievijas ražotāju komplektus- jā, arī Dimensions dizainus, jo Krievijas tirgum tiek ražoti speciāli sen noņemtie dizaini. Pērku arī tā saucamos aksesuārus, diegu organizierus Dubko, adatā vērējus Prim, adatas. Pēdējā pirkumā bija arī audums Linda Zweigart ražojuma.

Veikala plusi:
+ paku līdz 2 kilogrmi noformē kā vēstuli un nav jāmaksā muitas,
+man pieņemamas pirkuma jeb sūtīšanas izmaksas,
+ norēķinos caur Paypal  sistēmu,
+ svētku laikā pasūtījumam pievieno dāvaniņu (mazi speciāli viņu komplektēti komplektiņi, magnētiņi),
+ ik pa laikam akcijas jeb 5-10% atlaides kādai ražotājfirmai,
+ draugu klubs, caur kuru reģistrējoties tu saņem atlaidi,
+ pievienojot instagrammā savu pirkuma bildi ar heštegu #mybobbin saņem dāvanu savā kontā atlaides veidā,
+ visas atlaides, bonusi summējas,
+ iepērkoties šai veikalā pirkums sanāk uz 40-60% lētāk,nekā to pašu komplektu nopērkot Latvijā pieejamos veikalos (pārbaudīts).

Veikala mīnusi:
- mazs sortiments (nav daudzu ražotāju, jo kā minēju veikals jauns, bet pamazām tiek pievienoti jauns sortiments).

Atzīšos,ka tikai iepērkoties pirmajā reizē es nesaņēmu nekādas atlaides vai bonusus, jo neizmantoju reģistrēšanos caur draugu klubu- nezināju par to. Pārējās reizēs visi mani pirkumi tika iegādāti akciju laikā, vai tika atsūtīts personīgais kods 10-15% atlaidei pirkumam.

Varbūt kaut ko es arī esmu piemirsusi ... nu kam negadās.

Ja nu esmu ieinteresējusi, tad reģistrējies car šo linku un iepērkoties saņem atlaidi...

https://mybobbin.ru/r-8949664- jāreģistrējas kad ir logā šie cipari galā..... kaut kā atverot viņi pazūd ... iemeslu nezinu....

Lai jauka diena! 

12 comments:

Adatina teica...

Paldies par so ierakstu. Tadu veikalu nezinamu, bet nu jau esmu piekravusi shopinga grozu!
Kadu piegadi Tu izvelies - Krievijas pasts?

Sandra teica...

Domāju ka jā... un man liekas,ka ārpus Krievijas nav citu variantu... tagad kad pērku neko vairs nevadu,jo viss noteikti ieķeksēts tika sākumā. Bet tiešām man vienmēr viss ok. Esmu tur iepirkusies aptuveni piecas reizes.. precīzi neatceros, tad jāskatās :))))

Jana teica...

Jā, es arī nesen atklāju šo veikalu (šogad) un jau paspēju veikt divus pirkumus:)))
Kādu nedēļu nebiju tajā ielūkojusies un šodien, kad iegāju, konstatēju, ka vienam manis noskatītam DIM komplektam cena jau uzaugusi. Diemžēl tagad tas pirkums man no saraksta strīpojas laukā. Bet tā kā runa iet par DIM, tad zinu, ka Krievijas tirgū cenas aug neatkarīgi no viņiem. Toties zinu, ka tur vēl ir daži PANNAS komplekti, kas citā Krievijas veikalā nav pieejami. Tā kā es noteikti turpināšu tur šo un to iegādāties)))

Tekla teica...

Solis pa solim....Cik lietderīgi padomi iesācējiem! Paldies! Man tur arī šis - tas noskatīts...Ir Zolotoje Runo komplekti, kas letāki, nekā citur...

Anda teica...

Šodien abas ar draudzeni izdomājām, ka mums vajag vienu komplektiņu, kas tur arī bija dabūjams :) Tad nu paldies par saiti :) Tev no mums ar mazs nieks sanāks!

Sandra teica...

Jap, tur ir pa kādam komplektam kas nav citur un ja ir kāda konkrēta vēlme, var droši rakstīt Olgai un uzjautāt.

Sandra teica...

Jā,Zolotoje runo es esmu tur jau iepirkusi vairākus..jāizšuj,lai var novērtēt un tad varēs ķerties klāt nākamajiem pirkumiem.

Sandra teica...

Anda..Jā.mīļš paldies, tiešām bonusu piešķīra ;)

Anonīms teica...

Piereģistrējos caur Jūsu adresīti, bet atlaidi diemžēl nesaņēmu. Varbūt paveiksies citreiz. :) BET esmu ļoti priecīga, jo tur atradu to, ko vietējos veikalos nemācēju atrast - plastiku.

Vai drīkstu izteikt arī komplimentu Jūsu blogam un darbiņiem? Tiešām ļoti, ļoti patīk. ❤

Ilona

Sandra teica...

Hmmmm... nu nez... es pati neesmu izmatojusi šo iespēju, jo reģistrējos ne no draugu linka.. bet?!- varbūt šī atlaide būs jeb parādīsies nākamajiem pirkumiem... viņa parāda tur augšā labajā stūrī-Личный кабинет...

Paldies par komplimentu... patīkami... diemžēl krustiņot krutiņoju, bet blogs palicies mazliet novārtā.. jālabojas... :)))

Vēl kā labu veikalu varu ieteikt Casa cenina... super...iepērkos gan tikai uz atlaidēm, bet tās tur ir bieži...

Anonīms teica...

Cik ilgā laikā pienāk sūtījums no mybobbin?

Sandra teica...

Kā kuru reizi... ir bijis nedēļas laikā, citreiz 3 nedēļās....

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-