Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, augusts 14, 2018

4.diena


Un re, jau ceturtā diena ir klāt... 
Par izaicinājuma domu un plānu var lasīt ierakstā ŠEIT ;)

Izvēlos no internetā atrodamajiem ceturtās dienas aprakstiem (12 dienas pēc dzimšanas dienas) dažus vārdus un šoreiz tas ir viens: ĢIMENE. 

Arī šoreiz krīt laime tapt iesāktam kādam jaunam procesam. Un tas ir Pannas dizaina "Putni rudens vainagā" (atgādinu ka te visiem darbiem ir mani nosaukumi... viss pa manam) Laikam par šo izvēlēto dizainu nekas diži nav jāstāsta, jo putni ir 100 punkti mana tēma, pirms 28 gadiem rudenī dzima mūsu ģimene, kurai ir putnisks uzvārds.... :))  tāpēc rudens krāsas, putni un ligzda izsaka visu.... jau sen sekoju šīs mākslinieces darbiem instagramā, un kad pamanīju ka ir krustiņos viņas putni sapratu- nevis gribu, bet vajag... :))

Un nu procesa bildes...




Jā dizains ir dīvains, tā ir gaumes lieta, bet galvenais lai man patīk ... un man patīk ļoooti.... 

Ceturtā diena atbilst novembrim...hmmm...


Neviens ceļš nav pārāk garš,
 ja tev ir laba kompānija....

6 komentāri:

Tekla teica...

Dizains ir interesants! Būs laba dāvana ģimenes tapšanas 30 gadu jubilejā!

Krustiņmāsa Vita teica...

Ļoti gaidīju turpinājumu,beidzot sagaidīju:)))
Putneļi burvīgi!!!Rūgts!!!:)

Veetrasputne teica...

Smuka putniņbuča!!!
Gaidu turpinājumu!!!

Sandra teica...

es sajuku.. šogad 28, bet tas jau neko nemaina.. :))

Sandra teica...

:*

Sandra teica...

.. būs... būs... ;)

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-