Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, februāris 06, 2024

5. krustiņnedēļa...

 ... neveselība ir mazuliet ievilkusies... BEEEttt.....  nekatoties uz to, es katru dienu esmu izšuvusi pa kādam diedziņam... jā... ir diena ar 104x... ir ar 158x... beet ir... Nē, nebija tā, ka čerez ņemagu  krustiņoju... nē....  vienkārši nebij spēka  krustiņot... nu bij diena, kad tas uzradās un bij 1051x.. 

...zied...

💚💚💚💚💚

Kā vienmēr, vispirms par laivu.... 

 Laiva ir ļooti viegls process, tapēc to šuvu šonedēļ 3 vakaros un  tika iekrustiņoti 1843x. Tā kā veselība ieviesa te savas korekcijas manos plānos, tad atskaitīšanās par janvāra krustiņiem kopumā nebūs.... bet laivu šodien nofočēju....  

Laivā šogad ir izšūti 5614x  un  kopumā ir izšūti 56% no visa... tātad mazuliet vairāk kā puse... Matemātika nu nemaz nav mana, tapēc nezinu kā es esmu rēķinājusi par to krustiņu skaitu nedēļā, bet šujot 1000x nedēļā uz vasaru man gatava tā nēbūs... jāšuj daaaudz vairāk... nu nez... man to plānu ir tā kā padaudz... tapēc, kā būs, tā būs.... šūšu gan katru nedēļu, bet cik izšūsies, tik būs labi...

💚💚💚💚💚

 Otrs process man bij lapsiņa... te gan maz šoreiz pašuvu, pa pāris diedziņiem divos vakaros un +262x


Mazliet arī "pabekoju"bet tikai drusku.... ļoooti patīk šis process, jo ļoti laba aida... 

💚💚💚💚💚

Šonedēļ iesāku vienu jaunu maziņu procesu... Manam Rūdolfam patīk dinozauri... jūs netcēsiet, bet viņš nosauks visādus.... un man šoreiz top pterodaktils...


Šuju uz caurspīdīgas plastikas... šujas viegli, ja nu vienīgi tie diegi varēja būt garāki... pirmajā vakarā sašuvu 1051x un vēl nākamajā 290x...

💚💚💚💚💚

Šonedēļ:

-krustiņoti 3 procesi

  1. laiva = 1843x
  2. lapsēns = 262x
  3. dinozaurs = 1341x
-iesākts viens jauns process
-krustiņots katru dienu
= kopā izšūti 3446x ( šī nu ir tā nedēļa, kad izšūts vismazākais krustiņu skaits) 

Neļauj sliktām dienām Tev iegalvot, 
ka slikta ir visa dzīve....💚


Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-