Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

sestdiena, februāris 27, 2010

Adatu rāmītis...

Šodien šuvu te sēžot pie datora un kārtējo reizi pazaudēju adatu :)) adatu ķusi ja te nolieku drīz vien viņam tiek uzkrāmēta shēma un atkal adata vienkārši uz galda, līdz nākamajai pazūdībai :))) tad nu izdomāju ka man vajag rāmīti... kur iespraust adatu.. pameklēju pa māju mazu koka rāmīti- atradās, tad gribēju nostiept parastu audumu, bet padomāju paskatīt nenoformētos jeb sen šūtos niekus.. un jā.. atradās.. šo mazo lilijas ziediņu šuvu ļoooti sen, kad izdomāju izmēģināt tos dīvainos dūrienus ar DMC krāsu variāciju diedziņu.... izšuvu mazu ziediņu, bet nu tā man palika nenoformēts.. gribēju noformēt kā kartiņu, bet tad aizgāja runas par izšūto kartiņu bezjēdzību, tā man rokas nolaidās noformēt un sūtīt... Izšuvumiņš palika kastē , bet nu tam devu otro iespēju :)) Ziediņam tie krustiņi nav iespiesti, vienkārši viņš tā i beidzas kā nogriezts.... nostiepu ne īpaši stiepjot, bet tā vaļīgi un liekot sinteponu divās kārtās.... Pašai man darbiņš apmierina, bet to cik būs man praktisks- to rādīs laiks :)) Piebildīšu ka rāmītis ir maziņš.. adatiņu vieta ir 8x6cm ....

3 komentāri:

Sandra teica...

Interesanta ideja! tā kā man pie galda lampas karājas 2 biskornīši, tad vismaz pie datora šujot, ir kur iedurt adatiņu... es toties nesen pamanījos gultā šujot pazaudēt 2 adatas :D tur rāmītis nelīdzēs :D

eniine teica...

Interesanti, tiešām. Noteikti padalies vai praksē ar būš parocīgi. Motīviņš ar savu šarmu.

Anonīms teica...

Man ļoti patīk ideja, jo adatu zaudēšana ir aktuāla...
Serena26

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-