Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

ceturtdiena, augusts 30, 2018

10.diena

turpinu nu jau ar desmito dienu....

Par izaicinājuma domu un plānu var lasīt ierakstā ŠEIT ;)

Izvēlos no internetā atrodamajiem desmitās dienas aprakstiem (12 dienas pēc dzimšanas dienas) vārds:KARJERA.

Tā kā jau minēju, ka cenšos kaut kā šai izaicinājumā ievilināt jau esošos vai iesāktos procesus,tad arī šoreiz tas ir viens no jau sen, sen iesāktajiem... Tā ir Dimensions dizaina rudens pūce. Varētu jau padomāt, ka pūce vairāk atbilst mācībām utt, bet vai karjera nav saistīta ar mācībām?? ir, ir takš :)) kopš iesāku pūci esmu ne vienus vien kursus izgājusi tāpat vien priekš sevis un arī pie diploma tikusi... un gan jau arī darbs būs jeb atradīsies... 

Tik tālu man bija...


... un tik daudz pašuvās pa tām dažām stundiņām...


Arī šo procesu man bij grūti nolikt malā, jo darbiņš ir aptuveni līdz pusei sakrustiņots. Stāvēja un nešuvās, jo man kaut kā uz lielajiem rāmjiem šobrīd neērti šūt... un slimojoties guļot vispār šuvu tikai uz mazā rāmīša. 

Pūci noteikti gribētos gada laikā pabeigt... nav jau daudz.... bet tik tas lielais rāmis... uz mazajiem darbi saburzās... un tad man pašai ne visai patīk... nu būs jāsaņemas...

Desmitā diena būs mans maija mēnesis ;) 

Dienas ir garas, bet gadi īsi...

2 komentāri:

Tekla teica...

Pūce...Ļoti interesants darbs! Lai ir varēšana pabeigt to otro pusīti! Veselību!
(Es nedaudz biju cerējusi,ka maijam tiks mūsu savedinātājas "Ābeļziedi"... Joprojām neesmu vienaldzīga, lai arī izšuvums man ir acu priekšā!)

Unknown teica...

Arī mani fascinē šie putni. Laikam nespētu nolikt malā šo darbiņu, gribētos ātrāk redzēt gala rezultātu. :)

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-