Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

svētdiena, oktobris 17, 2010

- dziesma-

No TV šoviem parasti cenšos skatīties "Dziedošās ģimenes".. nu cik sanāk... un es redzēju vienu no pirmajiem raidījumiem, kad vel notika atlase no divām kārtām uz vienu... tur bij ģimene, kas dziedāja fan-tas-tisku!! dziesmu- Māmiņai... piebilda, ka secerējis ģimenes draugs- Vētra... es vel nodomāju, nez kas par Vētru un ka ļoooti skaista dziesma.. sēžot pie tv domāju, ka būs jāpameklē googlē.. bet nu kaut kā man aizmirsās pameklēties..

-vakar pēkšņi izdzirdēju šo dziesmu atkal.. tv neskatījos, biju pat aizmigusi , jo ļooti sāpēja galva līdz nelabumam, pretsāpju tabletes neatradu, izdomāju ka mēģināšu aizmigt ... meita fonā klausījās tv.. tur gāja laikam jau tā sauktās milžu cīņas.... un?!?? es pēkšņi dzirdu to dziesmu par skudrām... ak jē... un ? izrādas tā ir Vara Vētras sacerētā dziesma "Māmiņai" šo dziesmu viņš sarakstījis jau pirms 6 gadiem... drīzumā iznāks viņa albūms "Pārdodu vēju un zirgu vēl klāt..." nu ko tur piebilst, noteikti gribu albūmu, noteikti gribu dzirdēt arī citas viņa dziesmas...

Māmiņai

Divas skudras reiz krustcelēs satikās,
Un abas par dzīvi runājās.
Pukstēja abām tai pasakā sirsniņa,
Un man blakus ir mana māmiņa.
Miegs nāk bērniem it visos vecumos,
Man tie prieki ir kūkās un cepumos,
Bet nāk miegs, un blakus, tu esi man.

P.
Paņem mani klēpī un ieaijā,
Un es aizmigšu tavā tuvumā.
Te es jūtos kā princis savā pasakā,
Kad tu esi man blakus nomodā.

Citas skudras nāk, nāk jaunas pasakas,
Tur ir rūķi, tur stārķi nes dāvanas,
Bet man blakus ir tava sirsniņa,
Pukstošā, nomodā.
Miegs nāk bērniem it visos vecumos,
Kaut vairs prieki nav kūkās un cepumos,
Bet nāk miegs, un blakus tu esi man.

P.
Paņem mani klēpī un ieaijā,
Un es aizmigšu tavā tuvumā.
Te es jūtos kā princese pasakā,
Ja tu esi man blakus nomodā.

Divas skudras reiz krustcelēs satikās,
Un abas par dzīvi runājās.
Pukstēja abām tai pasakā sirsniņa,
Un man blakus ir mana māmiņa.
Miegs nāk bērniem it visos vecumos,
Man tie prieki ir kūkās un cepumos,
Bet nāk miegs un blakus tu esi man.

Paņem mani klēpī un ieaijā,
Un es aizmigšu tavā tuvumā.
Te es jūtos kā princese pasakā,
Kad tu esi man blakus nomodā.
Kad tu esi man blakus nomodā,
Te es jūtos kā princese pasakā.
Un es aizmigšu tavā tuvumā,
Paņem mani klēpī un ieaijā.


nezinu iemeslus kāpēc nevaru pievienot vairs no Yotubes video.. bet dziesmu var noklausīties




 fantastiski mīļa dziesma.. iesaku visiem noklausīties... ja kāds man pastāstīs kā te pievienot video, labprāt uzklausīšu...



3 komentāri:

Inese teica...

Ļoti mīļa dziesma, un viss albums, priecājos, ka pabiju arī klātienē Vara Vētras koncertā, kad ciemojos pie draudzenes.
(nu jau youtubē var atrast visu disku, bet es ne mirkli nenožēloju, ka nopirku oriģinālu)
Lai Varim "uzrakstās" vēl dziesmas.

Anonīms teica...

Lolita
Sirdi plosoša dziesma, bezgala mīļa...
Paldies māksliniekam Varim Vētram par tik skaistu dziesmu un protams izpildītājiem, brīnišķīgajai Olgai! :))

Alise teica...

fantastiski

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-