Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

svētdiena, februāris 08, 2009

.. auduma maliņa...

Laikam esmu vecmodīga, bet nespēju iedomāties šuvēju, kas sašuvusi svārkus, lepni dodas no mājas pastaigā... bet no svārku malas pa vienam vien sāk karāties diegu gali... jo redziet- viņai ļoooti nepatīk apmētāt auduma malas :))))) ... man par šo tēmu ir savs viedoklis un es to nemainīšu...
Lai piedod man jebkura, kura domā savādāk, un mani nevar atrunāt ar redzes problēmām utttt...(ir visādi veidi, kā koriģēt šo problēmu un ļooti daudzas meitenes arī ar sliktu redzi izšuj... nedomāju, ka tāpēc jākliedz skaļi, vai es vispār ko jēdzu no redzes... es zinu ko tas nozīmē un esmu pateicīga Dievam par to kas man ir... uzskatu, ka acis man ir pats dārgākais) ....  bet nu man liekas, ka arī izšujamā darbiņa maliņai, jeb audumiņam ir jāizskatas glīti... apmētātam vai ar roku- ar dūrienu, kas redzams attēlā, vai ar šujmašīnu... nu nevajag jau uzreiz overloku... man kaut kā līdz šim likās- ka rokdarbi saistās ar kaut ko glītu, akurātu, rūpīgu... šobrīd izrādas, ka tas viss ir pie kājas :)))...   ehh...  

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-