Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

pirmdiena, aprīlis 20, 2009

Nauris...


Ir tapis kārtējais pasūtījuma darbiņš... jau pāris nedēļas kā ir uzdāvināts... mazā Naura mammai ļoooti patīkot.... un esot mīļš ... pat asriņas saskrienot acīs darbiņā lūkojoties... kad būšot otrs bebis, noteikti tam ar vajadzēšot tādu bildi ar datiem...
Man prieks, ka novērtē, ka patīk.. jo tā tomēr ir sava veida relikvija...

5 komentāri:

Natalija teica...

Šis darbiņš ir tik bieži redzēts, bet man aizvien ļoti patīk :) Tiešām jauks!!!
Lai tev ražīga nedēļa!

Klēra teica...

Ļoti skaists darbiņš. Lai cik viņus redzētu man venmēr tie patīk. Arī tekstiņš izskatās super. Un tas mazais pulkstenītis vispār fantastisks. Dziedi vai raudi, bet šo ideju es pilnīgi noteikti tev nočiepšu ;o)
Labi pastrādāts!

Unknown teica...

Un man arī šīs darbiņš ļoti patīk!!! Cik daudz laika tev prasīja izšuvums? Noteikti arī kādreiz uztapināšu tādu!

Sandra teica...

Anastasijai--->nu šis šoreiz tapa pa kādiem trīs vakariem(tikai izšūšana) .. šūts uz aidas, tāpēc ātrāk...
Klērai--> nu to pulkstentiņa ideju es ar nočiepu no vienas paziņas... tā i pateicu, ka čiepju patentu :))) tā ka droši... es tik nezinu kā ir klasiski tie rādītāji, jo vietām ir uz 9 vietām uz 3.. bet kāda tam nozīme, domu jau var saprast... nu vismaz man tā liekas ;) un ir pa foršo...

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries teica...

Labdien...loti patik...I like this very much!!!

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-