Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, aprīlis 01, 2009

Veiksme lutina........

Šodien man bij jauks 1.aprīlis, jo!!!- gan es, gan manas meituces saņēma jaukas dāvaniņas- biscorniņus- adatu ķusīšus... Tas jaukais cilvēciņš kas mani iepriecināja, ar jaukām vēstulītēm uz puķu pļavas fona, gan ar šokenīti, gan ar šo biscornīti ir Sauliite :) no Liepājas... tā kā ķusīši bij trīs notika lozēšana- kurai nu kurš tiks... Meitas ir sanatorijā, tāpēc izloze notika pa telefonu ar jautājumu- izvēlēties vienu no trim teicieniem- jeb biscornīšu nosaukumiem... UN?!? - man tika šis- ar vārdiem - Veiksme lutina- ... un vai tad tā nav???





Šis biscornītis ar vārdiem- Cerība spārno- būs Elīnas .... vid-Līziņas jeb pelux īpašums...



Luīzei jeb mazLīziņai tika biscornīts ar vārdiem- Daba Dziedē... man jau liekas, ka mums visām trim ļooti piemēroti... Paldies saulīt tev par dāvaniņu ;)


4 komentāri:

Unknown teica...

Cik skaisti biskornīši!!!! ļoti forša dāvaniņa!!! tevi tiešām lutina veiksme :)

Natalija teica...

Smuki biscornu :)

Par to bloga dzēšanu iesaku vēl padomāt, jo, lai blogs būtu apmeklēts un rakstītais komentēts, nepieciešams aktīvi darboties. Ja tu tikai klusiņām palasi citu blogus, nekad/reti komentē, tad cilvēki nemaz nezinās par tavu vai tava bloga eksistenci. Saku to visu no savas pieredzes. Un tici man, esmu dzirdējusi šo pašu sakām arī citas meitenes. Ir stipri par maz rakstīt tikai forumos un linkot atskaites uz blogu... Foruma meitenes komentē forumā, bet blogā komentē pavisam citas.

Ceru, ka tu vēl padomāsi nedaudz un tomēr atstāsi savu blogu :)

Lai tev jauka diena!

Natalija teica...

Labs tev bija aprīļa joks :)))
Jebkurā gadījumā manis rakstītais paliek spēkā.

Sandra teica...

.... april... april... man izdevās...bet ja atbildot Natālijai- nav mans mērķis ļooti komentēties un darboties pa blogiem...tas prasa laiku, jo angļu valoda man uz jūs, krievu valoda tad jāraksta citur un jākopējas... es priecājos, ja kāds ieskatas arī no malas... mans blogs nav nekāds noslēpums... Blogs tāpēc, ka fotoalbūmoos nepieliksi ne komentāru garāku, ne pastāstiņu par dabiņu... te man daudzkas vienkopus...
Lai jauks jums un man aprīļa mēnesis... ;)

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-