Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, maijs 06, 2009

...mani ieteikumi jeb- kā daru es ...

...ņemoties ar RR sapratu, ka dažām meitenēm tomēr vajadzīgs padomiņš par izšūvuma otru pusi... nē, nē... es te nerunāju par baigo glītumu un super-duper otrām pusēm... man ar tāda nav un es pēc tādas netiecos... es te domāju par elementāro otro pusi... un tad nu es te ieraudzīju lieku mazu auduma maliņu, un tad nu mēģināju bik vizuāli uzskicēt kā daru es... ceru ka kādai mani ieteikumi noderēs, un kurām!, tās protams pašas zinās... ieteikumus te apkopoju ne jau lai kādu aizvainotu vai kā, bet lai šujot nākamajos darbiņus, noderētu mani padomi, ieteikumi jeb pieredze... es pat nezinu kā to pareizi pateikt.... ceru ka varēs saprast, ja ne, jautājiet...
pirmkārt, nesanāca nofočēt- lai neveidotos tie diegu mezgliņi šujot, es visu laiku turu rāmi rokā tā, lai vidējais pirksts man būtu tieši tai vietā kur šuju krustiņu... pārējais bildēs... ;)


















Lai glīti krustiņi ;)

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-