Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

svētdiena, oktobris 18, 2009

-meklēšu laimīti-

Ja nekļūdos septembrī, bet varbūt augusta beigās vietējā rajona avīzītē parādījās ziņa- Madonā, Saieta laukumā,tagad- rudenī uzplaukuši ceriņi... kādu dienu, mēs ar Elīnu staigājām un meklējām- nu kur gan ir.. nu neatradām... acīredzot tie nebija mūsu acīm... bet vakar!!- vakar uzplauka ceriņi man... jā, jā.. TIEŠI man... pārsteiguma robinā es no Tedijas saņēmu nelielu galda sedziņu ar ceriņiem... tie ir tik maigi, tik liegi, kā uzgleznots akvarelis... un maliņa- tā ir tamborēta.. nu fantastisks darbiņš... tiešām es priecājos un man ļooti patīk.... šis darbiņš ir kā relikvija, tas piestāvēs manā mazajā istabiņā.. noteikti... un gaidat- blogā noteikti ielikšu bildi ceriņziedu laikā.. tad atnāciet velreiz šeit pie manis.. - ieelpot ceriņsmaržu... ticiet man- izdosies...
Tedija!- paldies tev... tev izdevās mani gan pārsteigt gan iepriecināt... un ko vēl gribēju piebilst- man arī gribas paņemt tamboradatu rokās.. ai kā sakārojās... ;)

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-