Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

pirmdiena, oktobris 05, 2009

Mūsmājas robins

Izdomājām, ka vajag smuku praktisku dāvaniņu vienai mazai princesei... un tad nu katra izšuvām mazu motīviņu un es sašuvu mazus priekšautiņus.....tā tapa mūsmāju robins ... Paldies par ideju Frīdai!!! - pašai izšūt priekšautiņu no frotē dvielīša.. nē, nu ir jau netā redzēti un manīti visādi, bet man kaut kā nu ne visai.. jāatzīstas ka arī tie mūsu mazuļu robinos šūtie uz Jubilejas auduma man nelikās praktiski .. bet tas tik mans viedoklis...bet šis variants ir ok ;) .. vienīgais kas man traucēja un brīžiem tracināja :)) bij dvielītis pats par sevi, jo viņš bij tik plāns un pļurīgs, ka grūti viņu dabūt kaut kādos rāmjos... nu kā jau no lētā gala... bet kopumā ar rezultātu esmu apmieināta, neskatoties uz vienu otru kļūdu un šķībumiņu ;)





















1 komentārs:

Irēna teica...

mīļi un skaisti darbiņi!

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-