Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, novembris 11, 2009

-oktobrim aizejot...



Viens no pēdējiem oktobra rītiem mani pārsteidza ar savu skaistumu... ak vai... saule tik spoža.. ārā pāris grādi mīnusā.... izgājusi stāvēju un priecājos... apnika.. tad izdomāju rītu baudīt ārā... ar kafijas krūzi un iepriekšējā dienā nopirkto "Ievas virtuve" žurnālu.... tā kā dāžādu iemeslu dēļ dārza beņķi vel nekur nav ienesti, es sēdēju un mana sirds gavilēja... un man nemaz nebija auksti... un man pat bij vienalga ko nodomāja kaimiņi, mani redzot pirms astoņim no rīta sēžot ārā.... tā es nosēdēju stundu.. tad apstaigāju apkārt ar fotoaparātu... un arī jums ir maza iespēja ielūkoties tai skaistajā rīta kuru es baudīju...
...es vel joprojām dzīvoju ar tām sajūtām...














Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-