Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

sestdiena, marts 13, 2010

Manas beibes ;)


Šodien saņēmu savu robinu.. kamēr Elīna čāpoja uz pastu man jau tā dīvaini kņudēja.. nu kā nu būs un kas nu būs.. kaut gan visi motīvi zināmi, bet tomēr... UN!!!!?????- ak vai.. cik kolosālas ir manas beibes... mmmm.. mani tagad var apskaust :))) ir par ko :)) ....man viņas ļoooti patīk... Miiiiļš paldies -agucis, aggi, merry, sunny un deziderija.. milzonīgs paldies jums .. nu protams es jums ar šuvu, un šūt kaut kā jau bij pierasts un ierasts citiem, bet lūk saņemt vairākus motīvus.... ak jēeee...tā ir fantastisa sajūta, ka gribas atkal un atkal šito prieku izbaudīt... ziniet... es laikam no klasiskā rr tomēr neatteiktos... - ha-ha.. smieklīgi ne.. bet fakts :)) tā ka ja kādai arī kārojas vai kā.. tad štukojam vel kādu?? ko sakat???
un jā- pagaidām šie saņamtie motīvi izskatas šādi.. klāt būs tekstiņi latviešu valodā un noformētas tiks kā nelielas bildītes... ļoti ceru ka šai sešu beibju kompānijai pievienosies vel kāda... ai, nevis ceru, bet pat zinu :)))

Velreiz- mīļš paldies meitenes ;)



3 komentāri:

Klēra teica...

Mjā... tiešām apskaužami! Skaisti, ļoti skaisti! Ak tu laimīgā saņēmēja. Man arī jau sen vismaz vienu beibi no šīm gribas sev izšūt, bet ak vai... rokas par īsu.

eniine teica...

Kolosāli - satriecošās beibes satriecošā kompānijā - riktīg labās. Ļoti gaidīšu noformētas!!! Apsveicu!!! Saņemt ko tādu, tas tiešām ir super.

Anonīms teica...

Piekrītu Klērai un eniinei- fantastiks rezultāts. Gaidīt gaidu noformētas :)

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-