Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, novembris 10, 2010

Kauņa un Pjotrs...

Pirmdienā-1.novembrī mūsu ceļš veda mūs uz Kauņu.. mērķis bij vizīte pie dziednieka no Vācijas Pjotra Elkunovica. Bildes no šīs vizītes man nav, jo kaut kā negribējās fotogrāfēt, bij bailes kaut ko iztraucēt... kaut apkārt fotoaparāti grabēja vienā laidā..  mērķis attaisnoja līdzekļus :)) ja tā varētu izteikties, jo vizīte bij ļOOOoti veiksmīga Luīzei.... Luīzes muguriņa ir iztaisnota perfekti, nav ne miņas no viņas skoliozes.. un par kajiņām.. ai, ko tur... zinam ka viss būs labi.. būs perfekti cik vien labi var būt :)) mēs ticam, un zinam... bez ticības nevar.... mēs tur visi trīs raudājām, aiz prieka, laimes par notikušo.. un tas viņiem likās normāli.. neviens par mums nesmējās.. tik Tanja(Pjotra palīdze)  piegāja un Luīzei uzlika salveti asariņām... teikšu kā ir, ja kājiņu garums sākumā atšķīrās par 6-6,5cm.. tad nu iztaisnojot muguriņu, vairs tik 2,5cm... man pat brīžiem liekas ka Luīziņa vairs neklibo...  un vel- piebildīšu ka muguriņu izlaboja bez krakšķiem un mistiskām kaulu skaņām...  mēs pat esam atcēluši operāciju.. bet nu pie ārstiem uzRīgu tāpat dosimies atrādīties....  Kad Luīzi mazu operēja un gulējām slimnīcā, kāda mamma teica, mums visas cerības uz profesoru A.Zaķi.. viņš mums Dieva vietā.. es tā pateikt nevarēju, jo man nemaz tā nelikās... nu jā.. operācija bij toreiz daļēji veiksmīga, bet arī ar sekām.. pēdiņa vairs nelocījās :( kaut kas bij ne tā.. tad tagad!!! par Pjotru gan gribas teikt, ka šai ziņā viņš mums tiešām Dieva vietā.. nu ir uz pasaules cilvēki kutriem ir īpasās spējas un dara brīnumus... un Pjotrs tāds ir ;)
ja par naudu runā.. kā es te ieminējos, mēŗķi un līdzekļi... tad jā, vizīte bij par maksu- 80eiro(bērniem) .. bet pie viņa vajag vizīti tik vienreiz.. un viss... šeit viens otrs pie dziedniekiem iet katru mēnesi un noliek pa desmitniekam.. un tāpat salasas.. tā ka katram jāpadomā kur un cik bieži mēs naudu neiztērējam vel bezjēdzīgāk un izšķērdīgāk..
 Martā Pjotrs būs Latvijā... mūs aicināja atrādīties tāpat vien.. nu ko.. noteikti brauksim.. un noteikti arī es savu muguriņu gribu pataisnot.... naudai nav nozīmes..
 Kāpēc es te to rakstu?- tāpēc ka ja kāds izlasa un interesē sīkāk, jautājiet droši e-pastā liizina@gmail.com....  ja ir problēmas.. ir to vērs griezties pie viņa ;)
Pjotr!- lai tev veicas.... es zinu ka viņš te rakstīto sajutīs ;)

 pirmdiena bij Lietuvā brīvdiena- Visu svēto diena.... tāpēc ielas Kauņā tiešām bij tukšas...
 nu tie lielizmēra podi pie Maxinmas bij superīgi.. man ar tādus gribētos :)))




Piestājām pie viena no lielajiem tirdzniecības namiem.. interesanti, kāpēc tur bij zīmes ar putniem?? .. to es nesapratu, bet nu nekas....


 Mani paņēma šis akvārijs ar krāšņajām zivīm... tas mani apbūra.. FANTASTIKA!!!! nu tās lielās divas haizivītes varbūt bij kādi maketiņi, bet nu tās mazās.. ak jē... dzīvelības iemiesojumi un ūdens pasaules daile...



nu tāda mums bij mēneša pirmā diena.. skaista un piepildīta.. ;)

2 komentāri:

Unknown teica...

par tiem putnu bildēm uz logiem- tādas tur ir tāpēc, lai putni tur neielidotu :D tādas kā brīdinājuma zīmes :)
Tie akvāriji gan tādi "maziņi"...
un par visu kopumā, būs jau labi ;)*

Margita teica...

Tādas zīmes ar putniem virsū brīdina autovadītājus un gājējus par to, ka šeit ir daudz putnu, kas mēdz atstāt "zīmes". :)

Jūs tiešām esat tikuši labās rokās 4cm! Tas ir ļoti daudz! :)

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-