Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, septembris 21, 2011

Riolis 1010

Šis būs nākamais lieldarbiņš kas taps paralēli citiem mazākiem darbiņiem... šūts tiks no komplekta, ko Jānis jau pāris gadus atpakaļ nopirka man krievijā par 600 rubļiem :))
 bilde man ļooooti patīk, tik šim pasācienam traki interesanti diegi.. tādi kā vilnas.. nu neko...


esmu jau pirmos 10 krustiņus iebakstījusi... ko lai saka.. šūšanas vaina tik .. nu protams tur nekādi krustiņi no tik bieziem diegiem neveidojas, bet ceru ka beigās jau taps skatāma bilde :))) darbiņš nebūs no mazajiem- bildes izmērs būs 48x48cm.

Lai top :)



3 komentāri:

Hela teica...

Brīnišķīgs komplekts! Vai audums ir vienmērīga pinuma? Ja tā, tad ar tiem pabiezajiem diedziņiem, domāju, būs fantastisks rezultāts. Man ļoti patīk tādi "vienkāršo" ziedu pušķi.
Lai raiti krustiņojas! :)

Sandra teica...

-audums ir tāds kā Aida.. tāds diezgan mīksts.. bet nu neko.. tie krustiņi tādi biezi... tad jau nekādi caurumi nepaliek :D un es ļooti daudz skatīju jau izšūtos darbus- rezultāts- ļooti skaists ..
paldies.. krustiņi rindosies kad būs laiks un ar lielu prieku :)) jo šitam pasākumam kā zini- noteicošais ir brīvs laiks un iedvesma :))

Klēra teica...

Ļoti skaists komplektiņš. Interesanti kā izskatīsies beigās, jo ja pareizi saprotu tie nav kokvilnas diegi bet vilnas.

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-