Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

ceturtdiena, decembris 06, 2012

-ziema-

Manā blogā bij iestājies pagarāks klusuma periods. Bij reizes un ne viena vien, kad ienāku, gribu rakstīt, bet nekas nerakstas.. vienkārši teikt ir ko  bet cik ātri atveru jaunas ziņas logu, tikpat ātri aizvēru...  Mēdz teikt, ka ar varu mīļš nebūsi.. tā i man- nav vēlmes par visām varītēm noteikti kaut ko rakstīt... 

Bet tā kā pēdējā laikā mani ne viens vien paskubina, tad nu nokaunos, pasmaidu un esmu šeitan :))

Dzīve nebūt nav apstājusies.. laiks rit un notiek viskautkas :)))) Tā nu sanāca, ka pilnīgi neplānoti, pāris dienu laikā atkal atsāku strādāt .. kur?! nav, nav nekāds noslēpums :)) - jap.. atkal pie puķēm- puķu bodē...  Nu vairs krustiņiem tik daudz tā laika nav, bet nu brīvajā nedēļā šuju pat diezgan cītīgi. Ko un kam- par to nākamajā ziņā ;)


Ir atnākusi ziema.. pie mums Madonas pusē Dievišķi skaista  bet tai pat laikā ar jauno dabas parādību- snieglauzi :)))))  Katrs zariņš ir ar biezu ledus kārtu, un nu jau arī ar skaistu sniedziņu.. Madona šodien bij tik daiļa, ka saskumu, jo somā nebij fotoaparāta... bet citādi, tiešām, staigāju, smaidīju un baudīju.... vispār baudu to kas ir.. pat vakarā kad pēc darba jātīra no mašīnas loga ledus kārta, es smaidu..  kaut kā liekas, ka pati par sevi priecājos, ka es vienkārši esmu, ka es vienkārši iru :))) Es baudu dzīvi.. to kas notiek apkārt un mežonīgi ļooti mīlu sevi. Traki izklausas- mīlu sevi :))  bet jā.. beidzot... jo bieži saka, ka otram mēs varam dot tikai to, kas ir mums pašiem.. nu kā es varu otru mīlēt, ja nemīlu sevi.. Ha- teiksiet, nu visi  tak sevi mīlam...  bet tā pa īstam un ar izpratni manuprāt ne...man arī kādreiz likās, ka sevi mīlu.. izrādījās ka ne......ar egoismu te nav nikāda sakara... tā ir cita tēma...

Jā.. esmu laimīga, pat ļooti, kaut gan nekas jau tāds manā dzīvē nav mainījies..  loterijā laimējusi vēl neesmu.. uz dzīvi skatos ar tām pašām acīm.. tikai laikam no cita skatu punkta... biežāk gribas smaidīt... par visu.. ai.. nē, nē.. iemīlējusies arī neesmu.... ja nu vienīgi dzīvē kā tādā... :)))

Man ļooti patīk šī dziesma.. šai baltajā, klusajā laikā tā mani ļooti uzrunā...



Uz tikšanos... šeit un tepat :))

1 komentārs:

Elīnas brīvlaiks teica...

kāda jums smuka ziema :)

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-