Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

sestdiena, februāris 16, 2013

Adu musturdeķiem- 1.daļa

Kamēr ārā vēl ir sals un sniegs, tikmēr mierīgi var nodoties musturdeķu adīšanai, tamborēšanai. Esmu sadarinājusi gabaliņus pieciem dalībnieču deķīšiem.. Pagaidām darinu katrai pa 3 gabaliņiem, un tad jau manīs kā būs tālāk... No manis nenāk arī nekādas pērles un apstraktās mākslas.. es iru fonu darinātājs.. man patīk deķī krāsu laukumi, man patīk raksti.. Tāpēc šoreiz un varbūt pagaidām top tādi vienkrāsaini... Nu Ivetas krāsās atļāvos paraibināties un man patīk. 








Kristīnei musturdeķa tēma ir vienkārša- viss pelēks... 
vienkārši pelēks..





Mārai tēma- dzintars, tā dzeltenie toņi līdz pat oranžajam... 





Anitai tēma- Latvijas karoga sarkanais 
ar maziem baltiem krikumiņiem 





Guntai tēma- dabīgi baltais, elegantais mazliet kaut kas no brūna līdz zeltītam...





Iveta savu deķi vēlas redzēt silti dzeltenos toņos, ko atsvaidzina zaļā krāsa...





Nu apmēram kaut kā tā :))))) 

Joprojām vari pievienoties arī tu....

 *  * ♥ *


Sandra

1 komentārs:

eniine teica...

Skaisti gabalini, mani favoriti pelekie un dzintara! Lai sokas ari talak!

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-