Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

ceturtdiena, februāris 07, 2013

...


Vienmēr ir rītdiena tādējādi dzīve mums piedāvā vēl vienu iespēju, lai visu mainītu. Bet ja es kļūdos un šodiena ir viss, kas mums ir atlicis, es vēlētos Tev pateikt, cik stipri es Tevi mīlu! Ne jaunietis, ne cilvēks gados, nekad nevar būt pārliecināts, ka viņam būs šī rītdiena....

Iespējams šodien ir pēdējā diena, kad Tu redzi sev mīļus cilvēkus. Tāpēc negaidi kaut ko, izdari to jau šodien. Jo, ja nekad nepienāks šī rītdiena, Tu nožēlosi, ka todien Tev neatlika laika vienam smaidam, vienam apskāvienam, vienam skūpstam un nebija laika izpildīt pēdējo vēlēšanos. Atbalsti sev mīļus cilvēkus, čuksti viņu ausīs, cik ļoti viņi Tev ir vajadzīgi, mīli viņus un izturies pret viņiem saudzīgi. Atrodi laiku, lai pateiktu : "Man ir tik ļoti žēl", "Piedod man", "Lūdzu un paldies" un visus tos mīlestības pilnos vārdus, kurus Tu zini. NEVIENS TEVI NEATCERĒSIES PAR TAVĀM DOMĀM. Palūdz Dievam viedumu un spēku, lai vienmēr Tu spētu pateikt to, ko jūti."(hug) (heart)


/teksts un foto no interneta plašumiem/


 *  * ♥ *

Sandra

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-