Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

ceturtdiena, septembris 19, 2013

tēma- svētdiena...

Ok.. patīsim filmu atpakaļ, un iedomāsimies, ka ir svētdiena.. nu jā.. tā pagājušā...  nē, tā nebūs taisnošanās, bet informēšana :))))  (mans dators uzkārās, pilns...  bildes neņēma pretim,  picasa izdomāja visu vēlreiz sev savilkt, kas man te izvērtās divu dienu garumā.. jau nobijos, ka viņa nekad man nepārstās tās bildes pārvilkt.. kas viņai bij noticies- nezinu.. bet nu ir ok) un te nu ir divas svētdienas bilžukas- no svētdienas atskaišu tēmas...
Maziem puišiem....



Vēl tik jāizšuj teksta daļa, tāds nieks :))) kā jānostiepj un jāierāmē... 

Lai jauka diena- līdz svētdienai...
Sandra♥

5 komentāri:

eniine teica...

Šie ir mani mīļākie dzimšanas datu motīvi. Klasiski skaisti. Vai Tu nevarētu lūdzu man atsūtīt shēmu tam zaķītim zilās drēbēs?

Sandra teica...

es varu nosūtīt, bet viņa ir tiiiiik sliktas kvalitātes, ka šūt no tādas ir dzejošana :D

Klēra teica...

Burvīgi izšuvumi! Kūstu redzot šo dizainu, bet dīvaini pašai kaut kā tā arī nav sanācis izšūt, kaut ļoti gribejies gan. Bet zinu gan kas pie vainas, agrāk bija viens puisītim un viens meitenitei. Man tak neder, jo man vajadzēja diviem pusīšiem, bet abioem šūt vienādu negribejās. Nu ir gan divi, bet man viņu jau 3. Ex atkal nekā :D. Laikam jau droši, ka tik mazbērniem varbūt izšūšu.

Sandra teica...

Jā, šis ir ļooti skaistas bildes- motīvi.. bet gribas jau arī ko jaunu izšūt, tāpēc šīs top tikai uz pasūtījuma.. Pati ja no sevis dāvanām, noteikti šūšu kaut ko citu...

Anonīms teica...

Varētu man shēmiņu atsūtīt uz e-pastu chabuliite01@inbox.lv?

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-