Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

sestdiena, novembris 22, 2014

Pirmais sniegs un 38,7.....

Šodien, pareizāk teikt- šonakt.... mums Praulienā uzsniga pirmais sniegs.  Tāds skaists un tīrs.

Kaut arī esmu slima (38,7), nevarēju atturēties no iziešanas ārā pafočēt. Nu jā..mūsmājās pieklauvēja, nē.. neklauvēja, atjoza neaicināts kaut kāds tur vīruss.. nosaukumu neatceros...  jo tagad tak vecas slimības pārdēvē visādos nosaukumos, tāpēc to trīs burtu virknējumu aizmirsu, bet? esam tikuši pie kaut kādas teiksim tā-lipīgas angīnas. Un pat zinām, zinām kur to saķērām :(   Luīzei saucu ātro palīdzību un aizgādāja uz slimnīcu. Tā lūk pa mūsmājām iet. Bet būs jau labi ;)



Patiesībā man ziema sākās šodien, kaut pēc kalendāra tas notiks tikai 22.decembrī. Tā ir lieta ko es nesaprotu nu nemaz. Man gadalaiki sākas pēc dabas, bet ne pēc kalendāra.Tāpēc ar šodienu- ziema... arī mašīnītei pārvilkām jaunas kurpītes..




Lai man un jums jauka ziema....
 Sandra

2 komentāri:

Elīnas brīvlaiks teica...

Veselību uz jūsmājām!

Klēra teica...

Veselojaties abas ar Luīzi!

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-