Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, maijs 13, 2015

Ģimene...

Ja kāds man pirms pieciem vai pat pirms diviem gadiem būtu teicis, ka es šūšu kaut kādus zaķus: uci-puci.. nekad neticētu...  Kad pirms nepilniem desmit gadiem sāku izšūt man vispār motīvi ar dzīvniekiem neuzrunāja. Man katram darbam vajadzēja zemtekstu,jēgu utt.. Zinu ka tās meitenes ar kurām tolaik samērā aktīvi kontaktējos iekš cāļalv atceras. Es tak pat citas vienmēr tincināju kāpēc tieši to motīvu šuj.. ak jē.. kā viņas mani pacieta- nezinu :)))) Ja kāda no Jums lasa- piedodiet :)))))


Bet atpakaļ pie maniem zaķiem, jebšu zaķu ģimenes. Šo Riolis dizaina motīvu ieraudzīju janvāri.  Un man momentā viņu vajadzēja... man jau liekas, ka manas meitas ar uz manu šo izvēli sākumā rauca pieres un domāja, kas ar mammu noticis.. bet es ņēmos un skaidroju. Šobrīd gan Elīnai, gan Luīzei mūsu ģimeniskie zaķi patīk, bet man pašai ??- man nenormāli ļoooteni patīk.
Sākās ar shēmas meklēšanu, kaut zināju, ka pirkšu komplektu. Shēmu atradu, bet izšūtus darbus ne, jo dizains samērā jauns-2013.gads. Komplektu nopirku ebajā.
Šo bildi šuvu kā darbu lieldienām, bet uz lieldienām nepaspēju. Baudīju lieldienu laiku un šuvu... Šuvās ļooti ātri un atzīšos jau kādu laiku atpakaļ. Es tik kā vienmēr uz atrādīšanu slinka :)))) Man brīžiem liekas, ka man lieldienas māaazliet vairāk patīk par Ziemassvētkiem. Jo tad liekas, ka viss tūlīt modīsies, viss notiksies. Un tad nu šī zaķu ģimenes bilde ir perfekta Lieldienu bilde... per-fek-ta!!!! Pagājušajā gadā mūsu lieldienas bija skumjas.. tad nu man gribējās kaut kādu īpašu bildi, kurā būtu lieldienu tēmā, bet ģimeniskā noskaņā. Un ši tieši tāda ir.

Šuvās viegli, pati shēma gan man nepatika, jo vairāki simboli līdzīgi. Un jā- šis man bija otrais darbs no Riolis ar vilnas diegiem.



Un tad nu arī "pases" dati, kā saka lietas kārtībai.
Šūts no komplekta Riolis Nr-1416 ( Riolis komplektiem nosaukumu nav, tikai cipari, kaut internetā veikalos šur un tur parādas nosaukums) 2013 gada dizains.
Dizainere- Aleksandra Gusarova.
Diegi- vilna+akrils( cik zinu itālijā ražoti)-24 toņi (+6 blendi jeb kā saka jauktie toņi) piebildīšu,ka diegu pietika, viens tonis palika tā mazāk, bet pietika, no viena zaļā toņa pat vairāk kā puse palika pāri ( bet nu kā zināms, tas ir atkarīgs no cilvēciskā faktora, cik  pakotāja ieliek... vai nav aizdomājusies :))) tāpēc Riolis komplektos vienmēr ir pakotājas, jeb komplektētajas numurs pēc kura tad var vadīties, ja rodas problēmas.)
Audums-Zweigart balta aida-14
Dūrienu veidi  jeb izšūšanas tehnikas- krustiņš gan ar vienu, gan diviem diegiem, puskrustiņš, 5 toņu bekstičš.
Shēma krāsaina, bet līdzīgi simboli, kas mazliet apgrūtināja.  Sākumā bij grūti iešūties, jo likās ka esmu ķērusies pie kāda Dimensions darba, jo ta krustiņi, ta puskrustiņi, ta blendi, ta ar vienu, ta ar diviem diegiem, bet pēc pāris dienām jau viss bij ok.. un patika sūt.
 Darba izmēri 25x40cm.
Peibildīšu, ka vispār ražotājs darbus kas šūti ar vilnas diegiem neiesaka mazgāt, bet es mazgāju un ir ok.


Pagaidām darbiņš nav noformēts. Ļooti gribētos uznākamajām lieldienām šo darbiņu redzēt pie sienas kādā goda vietā. Gribētos teikt- Priecīgas Lieldienas, bet jau garam :))) Tāpēc vienkārši:

Jauku šo dienu! 


Sandra

4 komentāri:

Jana teica...

Sandru, Tev sanākuši kolosāli zaķi!!!! Teikšu godīgi - ļoti gaidīju, kad tie Tev būs izšūti!!!! Patīk dzīvespriecīgās krāsas.
Man arī reizēm uznāk, ka gribas izšūt ko tādu, kas īsti nav starp maniem standartiem, pat arī tad, ja nezinu ko tālāk .... Vienkārši gribas izšūt)))
Ir jau idejas, kādas krāsas rāmī tos redzi? (Es tos redzu bēšas krāsas, krēmveida rāmī)

Ieva teica...

Nu supersmuka zaķu ģimenīte, tādi pušisķiki!

P.s. Un nemaz neatceros Tavu tincināšanu par motīvu izvēli. Ja bija, tad jau "pa ķeksi". ;)

Sandra teica...

Paldies Jana...
Es arī domās redzu baltu, jeb gaišu rāmi.
Un jā, laikam jau izšūšanas jomā gribas brīžiem būt neparedzamai :)))) nu no citu skatu punkta, bet sev,izbaudīt kaut ko jaunu, citu..arī sev neraksturīgu.... vienkārši baudīt...

Sandra teica...

Ja nav uz ātro atmiņā, tas labi..citādi jau tas būtu traģiski :))) Bet atceros tos laikus, kad tika liktas atskaites, apspriesti motīvi un viss par un ap krustiņiem.

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-