Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

svētdiena, septembris 04, 2016

Kā novecot lēnāk un skaisti?.... jeb gandrīz redaktores sleja...

P.s Mani vienmēr piesaista bildes ar foršām gados vecākām dāmītēm.  Esot Vācijā, pirms vairāk kā 20 gadiem, es tādas super dāmītes ar platmalēm, lakotiem, nagiem, safrizētas un jautras apbrīnoju dzīvē.... un tad nodomāju, viņas ir tiiik skaistas.  Nu labi, kāds man teiks, nu jā... Vācija, bet kas gan var liegt mums novecot skaisti? Nu pa savam un pēc savām iespējām. Atzīšos, Gintas tulkojuma virsrakstā  ir tikai lēnāk... to skaisti es no savas puses pieliku klāt :)))  . Neatceros kādā žurnālā un ar ko bij intervija, bet kundzītes bildes bija vienkārši apbrīnojamas, es tajās bildēs izpētīju katru milimetru :)) interviju pārlasīju 3x... un joprojām man acīs stāv tas! skaistums. Drīzumā plānoju atkritumu konteinerā lidināt žurnālu kalnus, tad nu šis žurnāla numurs noteikti tur nenokļūs. Nu re,plānoju tā īsi piebilst, bet sanāca gandrīz redaktores sleja. :)))) Vienkārši izlasot šo Gintas tulkojumu nevarēju palikt vienaldzīga.. jo laikam man šitam sarakstam būs jāķeras pie ragiem :)))))) Jā..man jau ir diezgan sirmi mati, kuri visu vasaru nav tikuši pie krāsas atveseļošanās nolūkos :)))) Ar to gribu teikt, ka man patīk sirmi mati kā izskatās tām dāmītēm, bet nu man - ne tagad :))) Sakarā ar zāļu lietošanu es jau guļu ilgāk, blakne tāda :)))  Būtu man jāpiedomā pie tā trešā punkta un tā pa nopietno, bez traļi- vaļi :))) vispār- saraksts man noderēs, un Jums???

foto no ineta plašumiem- pie tulkojuma

1. Nopērc velosipēdu.
2. Iemīlies. Nekas tā nedisciplinē ķermeni, kā vēlme patikt.
3. Tievē. Gadiem ejot, cilvēkam ir neizbēgama izvēle – seja vai ķermenis. Ķermeni uzturēt labā formā ir   iespējams – seju – daudz grūtāk (ja neskaita plastisko ķirurģiju un kosmetoloģiju).
4. Neēd pēc septiņiem.
5. Neskaud un nemelo.
6. Guli ne mazāk kā 8 stundas (izņemot gadījumus, kas norādīti 13. punktā).
7. Tērē naudu viegli un jautri. Veidot uzkrājumus ir tāda pat vecuma pazīme kā spalvas ausīs.
8. Atpūties. Minimums divas reizes gadā.
9. Esi ziņkārīgs. Cilvēks, kurš interesējas tikai par sevi, ar laiku varēs pastāstīt tikai par savām slimībām.
10. Iemācies priecāties par niekiem, kaut vai par labu laiku, ziedošiem ceriņiem vai nakts lakstīgalu.
11. Nejauc greznību un komfortu ar laimi.
12. Nekad nesaki: “Es baidos”
13. Ja ir iespēja izbraukt skaistā nakts braucienā, brauc. Labāk nogulēt darbu, nekā dzīvi.
14. Esi dāsns.
15. Netici sazvērestības teorijām. Tās vienmēr ir bijušas kļūdainas.
16. Esi vienmēr gatavs kam jaunam. Nav ilgi jādomā un jāpārdomā. Dari. “Galvenais iesaistīties cīņā un tad jau redzēsim”, – teica Napoleons. Jā, labu galu viņš neņēma, toties dzīvoja spilgti!
17. Esi kā putns, dzīvo šodien – ne rītdienai vai ar vakardienu.
18. Nečammājies!
19. Necenties par katru cenu izskatīties jaunāks, kā esi – tas izskatīsies smieklīgi. Taču izskatīties vajag labi un noteikti, sevi vajag kopt.
20. Nežēlojies par dzīvi. Vispār nežēlojies.
Tulkoja: Ginta FS

Lai jauka diena!

7 komentāri:

Agnese St. teica...

Paldies Sandra par sarakstiņu ar iedvesmojošiem ieteikumiem. No visiem 20 punktiem, labi ja kādus 4-5 izdodas īstenot. Ir kur augt!
Lai mums visiem izdodas ko tādu sasniegt (un novecot skaisti)!

Tekla teica...

Oi,Oi! Man tā sāpīga tēma! Novecot skaisti!!! Tas nav iespējams!
Bet par sarakstu - paldies! Varēju ķerties pie sevis izvērtēšanas. Izpildīti tikai: 1.(jau 15 gadus velo ir mans dzīvesdraugs), 5.1. daļa, 6., 10.(piemēra uzskaitījumā nav nieki!) un 20. punkti.
Ar 3.(labs ķermenis un grumbaina seja - nepatīkama kombinācija!), 4., 5.2.daļu, 14., 15., 18. - cīnos, sevišķi ar 17. punktu...

Sandra teica...

Oi, Tekla, man patīk kā tu esi visu izvērtējusi:))) a man patīk 18 punkts :)))

Sandra teica...

Agnese... Tā jau ir 4 daļa.. nu super.. vienmēr ir labi, ja ir kur augt...

Jana teica...

Iedvesmojoši:)

Sandra teica...

...vai ne?!?

Sigita teica...

Es šonedēļ arī klausījos sarunā par gadiem, aktivitātēm, galu galā - par atšķirīgo starp Latviju un ārzemēm. Piemēram, dejas, ātrās... Cik pie mums dejo un cik ārzemēs? :)

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-