Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

piektdiena, marts 03, 2023

Krustiņu nedēļa

 ... sākotnēji šis blogs tika veidots, lai rakstītu par krustiņiem, jeb pareizāk sakot: izšūšanu krustdūrienā un tikai tad... par vel šo un to... Es zinu, ka blogus ir izskaudis instagrams, jūtūbe, kā arī  nu jau telegrams... beeet... man ļooti gribās atgriezties šeit.... jau no jaunā gada visu laiku domāju, ka vajadzētu kaut ko ierakstīt, bet kaut kā  domāju, nu kā?!....  palasot savu blogu, sapratu, ka man ļooti patīk pašai atskatīties uz procesu bildēm, un tām parastajām bildēm: kā krustiņoju, diegiem, rāmjiem... un pat kādiem bardakiem... man patika lasīt, kad ir par visu ko... un esmu pamanījusi, ka arī citos blogos man tā patīk... nu ok... Latvijā vairs reti kurš raksta blogu... tie  ko lasu ir daži, uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi... BĒEET.... ja  tu raksti joprojām blogu, tad atsaucies komentāros... saki, droši: eees vēl rakstu... :)) un es iešu ciemos.... :)) 

Nu ļooti garš man tas ievads sanāca, bet jūs jau zināt, ka man patīk parunāties :))  

... par ko es rakstīšu?- par visu ko... par krustiņiem, diegiem,  pirkumiem, puķītēm, mežu, Luīzes kaķi utt.... nu kaut kā tā... tā teikt: kratīšu sirdi :)) 

... stāstīšu par šodienas xxx, kādu dienu varbūt arī par pagājušās nedēļas krustiņiem...

;)

.. šonedēļ es apņēmos un sastādīju sev ļoti ambiciozu XXX plānu... es gan saprotu, ka jau ir ceturtdiena, un es sestdienās svētdienās , dažkārt arī piektdienās nekrustiņoju, tad nuuuu... saprotu, kā plāns izgāzās... bet es tiešām centos ... 

Šodien es pievērsos savam Mill Hill mājiņai... man ir mājiņu laiks :)) komplekts bij nopirkts jau pāris gadus un kaut ko gaidīja... ta audumu, tad rāmi, tad vel citu rāmi utt... nekad nebij īstais brīdis... bet ( paskatīju iekš sāgas) 14. februārī es to sāku... datumam nebij nozīmes... vienkārši ņēmu un sāku...  piebildei, bildes būs neizskaistinātas, bet no procesa un parastas... ar visu lieko apkārt.... :)) 


Tik tālu nu šodien esmu tikusi... nē.. tas nav vienīgais process pa šim divām nedēļām... nu tik trakoti lēnu jau man nešujas ;)) 

...procesu glabāju šādā mapītē... jā, viņa ir padārga, salīdzinoši ar parastajām kancelejas mapītēm, bet tās man kaut kā vairs nepatīk... tad  bilde pielipusi, tad mapītes  aiztaisāmais izkrīt... šī mapīte ir ērta ar savu rāvējslēdzēju, kurš nav tikai pa vienu malu, bet drusku garāks... tā ir tāda patīkama materiāla, ka ir patīkami turēt rokās... man ir pāris mapes arī lielākas....


...man šobrīd tāds periods, kad viss jāglabā un jāslēpj... no kā?!... no Luīzes kaķenītes Mures... Murei patīk diegi... varētu teikt- garšo... :) ja tik viņai to ļautu... nu pāris fices neesmu nosargājusi, kuras ir sažļambājusi :)) ( nezinu kas tas par vārdu, bet nu...) 

Šodien krustiņoju pie galda.... tā man te izskatās.... Rāmis ir tāpēc, ka vakardien to izmantoju... pats darbs ar rāmi ir noslēpts no Mures... tik vien kā var nojaust, kurš process tas ir, no uz galda esošās bildes...


Krustiņojot izmantoju sāgu... es neteiktu, ka tagad visu tikai un vienīgi pēc sāgas, bet ja ir atradusies shēma sāgā, vai, ja lielāks darbs, esmu pasūtījusi lai man pārliek xsd formātā shēmu... bet ir gadījies, ka samaksā un tur ir tiik rupjas kļūdas, ka besī...  es maksāju naudu, tātad rēķinos ka man dims nebūs jāzīlē kā nu šūt, jo shēmā norādīti DMC diegi.. ceru ka simboli sakritīs utt... bet nu gadās visādi...  bet gadās internetā  atrast shēmu, kas ir perfekta, ja nu ar kādu nejaušības kļūdu, bet nu... 


...aizkrāsotais jau izšūts... 
... izdrukātajos shēmas kodos ar zilu atzīmēti tie diegi, ar kuriem būs jāpiešuj pērles...


..procesa laikā man ir virspusē diegu gali... jo sākot darbu es uztaisu mezgliņu, ko atstāju virspusē un krustiņus sāku šūt 2-3 cm tālāk... šujot diega gals piešujas, un mezgliņu nogriežu... tas tādēļ, ka iesākt procesu, kurš ir ar 3 diegi nav diez ko ērti... jā, Mill Hilli pārsvarā šujas ar 3 diegi, bet secinu, ka man nepatīk kādi  izskatās krustiņi... citreiz mēģināšu 3 diegu vietā šūt ar 2...


Mani ik pa laikam novēro... man ļooti nepatīk kaķi uz galda, bet nu šito tak nenodzīt... kož un sit ar ķepu, ja gribu nodzīt...  ja man tas neizdodas, tad eju koridorā ripināt kastaņus, kas izraisa Murei interesi, un viņa novācas no mana galda... tik vienmēr jāpatur prātā- diegi... jo tie var izrādīties interesantāki par tiem kastaņiem... 
Jūs jau saprotat uz ko viņa skatās.... 


Tāda nu mana šodiena krustiņos... nē, ne skaita ziņā, to šodien pavisam maz- 571x..

Man negribētos rakstīt garas ziņas, bet arī katru dienu jaunu ziņu ne... tāpēc pagaidām būs garās... 

Ikdienā cenšos iet pastaigās... nu cik nu sanāk iedvesmas vai atļauj laika apstākļi. Un tad nu kaut ka nogāja greizi, bet es apslimu... vel jau jāpacīnās ar klepu un slimošanai piederīgām lietām. Un līdz ar to šonedēļ krustiņi vairs nebij prātā. 


Svētdien izdomājām aizbraukt līdz blakus pilsētiņai uz krāmu tirdziņu. 


Šeit tuvējie tirdziņi nav  nekas īpašs, bet nu...  5 reizes  nekā, un tad sestajā būs kāda "pērle". Šoreiz mazs nieks, kā smejos, noderēs varbūt kādai smuko bilžu foto sesijai. 

Tāda nu man tā nedēļa sanāca...  tāda "plāna" krustiņjomā... :)) 

Lai top jauna diena, jauni sapņi... jauni plāni....

1 komentārs:

Sigita teica...

Man visu pagājušo gadu tirdīja atgriešanās blogā. Bet... es tikai retumis ienācu un uzmetu ašu skatu, vai vēl kāds, kāds pazīstamais, kāds no Latvijas raksta? Jo kopumā vēl raksta, bet latvieši, kam sekoju, nudien maza, maza bišķiņa.
Un šogad atkal šī sajūta atskrēja. Liekas, ka vismaz viena ir pamanāmi atgriezusies, jo ierakstus manu bieži. Arī pati mēģinu šo to uzrakstīt, bet tā nebūt nav tirdošā tēma, kas urdīja atgriezties, Cerams, saņemšos.

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-