Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, janvāris 16, 2024

2. krustiņnedēļa...

 ... ir paskrējusi jau otrā šī gada nedēļa, un te nu atkal mana atskaite par nedēļā sakrustiņoto...

Laiva šai nedēļā netika ne pie viena krustiņa, jo man bij plāns pirmajā sakrustiņot divu nedēļu plāniņu un otrajā nedēļā pievērsties vairāk zsvētku rotājumiem... bet nu sanāca, ka ne laivā šai nedēļā krustiņi, ne rotājumos... bet tas nekas... viņi bij citur...

💛💛💛💛💛💛💛

Dimensiona Disnejzeķe četros vakaros, tika pie 1937x un arī bekstiča.. tas nozīmē, ka visa zeķe ir sakrustiņota, atlika tikai izšūt vēl vārdu... 

💛💛💛💛💛💛💛

Teikšu kā ir, dimensiona aida dažu vakaru manām rokām likās par cietu, nu ļoti stingri adata bij jādur cauri, tapēc garibējās procesu nolikt malā... un tad nu paņēmu kādu jau no sen iesāktajiem procesiem, un tā bija Lapsa, no Bothy Threads... 

Šis mans sen iesāktais process tika pie 179x, bet nu nekas... arī tas ir vairāk, kā nemaz... varēju jau tai vakarā vispār neko vairāk nepakrustiņot, bet likās, jāpamēģina, kāda aida ir citā komplektā... te nu  tā bij ļooti mīksta un šuvās ļoti viegli... process tika pakustināts, un gan jau vēl kādu dienu to pašūšu... jo nu paņemt un sākt šūt senu procesu ar dažreiz nemaz negribas... kur tas nolikts, kur tagad kāds rāmītis vai qsnaps, lai šūtu, jo bieži jau procesi nav vairs uz rāmja, dažreiz ir uz lielā rāmja, bet viss pārējais kaut kur kumodes atvilknēs... atzīšos, ka joprojām man nav tādas perfektas kārtības visos manos krustiņu liberiņos :)) 

💛💛💛💛💛💛💛

Kādā vakarā man gribējās kaut ko jaunu iesākt, un tā kā mēģinājums izšūt kādu rotājumu, izgāzās trūkstošo diegu dēļ, tad nu lēmums bij par labu, kādam komplektam...  Ļoti kārojās novirzīties no plāna, lai gan man 6. plāna punktā ir vairāki janvāra varianti... nez kāpēc  tai vakarā pēkšņi sadomāju ko citu... bet tad nu ierunājās mans plānotājs :)) ( nu tā persona, kas te visu ir saplānojusi :))  )  un sapratu, ka nu ok... ja plāns, tad plāns... nepārkāpšu to jau otrajā gada nedēļā :))  Piebildei: šai punktā minētie četri komplekti, jaunu procesu iesākšanai, ir tikai variants.. es tos varu iesākt, varu arī neiesākt.. tas NEnozīmē, ka tie ir plānoti uz visu gadu...varbūt kādu gribēšu visu gadu iesākt, bet varbūt tikai tagad man tā gribas... oiii... nu sarežģīti es te runāju, bet galvenais, lai es pati visu saprotu un zinu ko es gribu :)) tas ir mans hobijs, manas vaļas  :) prieks, daru un izklaidējos kā man iegribas un tīk... 

Šonedēļās favorītfirma :)) man bija Bothy Threads, jo nākošais komplekts: Woodland Welcome. Mazdēla Rūdolfa tēma ir meža tauta un tad nu viņam taps dzimšanas datne... 

Šujās ātri un viegli... lapsa, zaķis un ezis tika pie 1445x.. tie gan vēl ir tā grūti atpazīstami, jo nav sabekojušies... 

💛💛💛💛💛💛💛

Savus procesus glabāju kādas nelielas plastmasas kumodītes atvilknēs, kura pati, man ir ielikta grāmatu skapja plauktā aiz durvīm un ir neredzama... tik pa laikam izvelku atvilknītes ... vienīgā piebilde, ka ilgāk glabājot paši darbi jāņem nost no rāmja... jo ne visi rāmji ietilpinās iekš atvilknītes...  tad audums tiek noņemts, un salokot ielikts blakus pie shēmas, diegiem un citiem komplekta vai sakomplektētajiem štruntiem...


Ir pagājušas divas nedēļas janvārī... krustiņoju es ik dienas, jeb pareizāk teikt, ik vakaru...  vienu vakaru, kad galva sāka sāpēt, protams nekas daudz nepašuvās... bet nu pārējās dienās kā nojaušams pēc sarkani iekrāsotajiem krustiņiem...  ir no 500-1000x... nevienu dienu nav bijis 1000, jo apsēžos krustiņot tikai vakaros... hmm... nez, ko es daru visu dienu?! 


Nu kaut kā tā..... 💛

Šonedēļ:

-krustiņoti 3 procesi

  1. ēzelītis = 1937x
  2. lapsa = 179x
  3. meža tauta = 1445x
-atsākts viens sens process
-iesākts viens jauns process
-krstiņots katru dienu
= kopā izšūti 3561x (mazāk, kā pagājušajā nedēļā) 

... kā būtu,
 ja katru rītu pamostoties Tev piedrētu tikai tas, 
par ko  biji pateicīgs iepriekšējā dienā?

1 komentārs:

Vita Mālniece teica...

Jauka atskaitīte!!!

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-