Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

ceturtdiena, novembris 06, 2008

GK-Pink phals- 575


Man liekas ka visām kas izšuj krustdūrienā ir sapnis kaut ko izšūt no Golden Kit ....Tā nu es ar kā daudzas, izdomāju, ka man vajag un gribas, kaut ko izšūt no šī dizaina darbiem... Man īpaši nesaista darbi ar cilvēkiem un lielās slavenās reprodukcijas ( ir daži izņēmumi) katram jau sava gaume... Tāpēc es izvēlējos ziedus... un kāpēc lai tās nebūtu orhidejas :))) Sāku šūt jau ļoooti sen... ne šajā gadā un laikam arī ne pagājušajā.... kas to vairs atceras... bet man tas nav svarīgi :)))... šobrīd esmu uzlikusi viņas uz rāmja un kādu brītiņu pašūšu... darbiņš ir 3 grūtību pakāpes ( pavisam laikam tādu ir 6) darba izmērs ir 149x200 krustiņi... šuju uz Aidas 16 (antīki balta toņa) ... darbiņā ir 81 krāsu diedziņi, no tiem ir 25 jauktie toņi, kad pavediens sastāv no divu krāsu diedziņiem... nu tas apmēram būtu viss par šo darbiņu .... uz šo brīdi :)))


Nu ja!- un tik tālu šobrīd ir uzziedējusi mana orhideja ;)

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-