Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

pirmdiena, jūlijs 11, 2016

..par un ap putniem....

Jā, bez putniem nu nekādi :)))  Kāpēc?!- tāpēc ka mēs arī esam mazliet putni :))

Vai esat dzirdējuši tādu teicienu- Katram savi putni galvā: vienam lielāki,otram mazāki.  Drūmāk tad, ja būris tukšs. 

Tad nu par tiem putniem....

Dažreiz saulīte dzīvo aiz mākoņa un mums uzlīst lietus.


 Tādās dienās mūsu pagalma saimnieces ir žagatas. Vienu dienu sēdēju un caur ābeles zariem vēroju, kā viena otra te priecājās, ka man no veļas dienas nekas nav sanācis.  Žagata pa manām veļas auklām izlēkājās, izšūpojās pēc sirds patikas... noteikti nodomāja- sen tā nebiju izklaidējusies :))) .


Arī par strazdu trūkumu sūdzēties nevar. Ir dienas, kad viņi te ierodas vesela mafija.



 Viņu mafija sastāv no kuplām ģimenītēm. Es jau zinu, ka viņi nošķielēja uz maniem ķiršiem.  Nu man jau nav žēl, varētu mēs sadalīt "māsīgi" (kā filmā Ziemassvētku jampadracis).  Viņiem lielais ķirsis pie malkas šķūņa, man tie pārējie.


Mazai piebildei, visi putni fotografēti no mājas caur logu, tāpēc bildes ir kā ir. Žagata vispār fočēta caur bieziem ābeļu zariem.

Un nu es atkal pie saviem xxxxxx.  Te ar man pamazām  top kaut kas no putnu tēmas.... Pagaidām tikai bilde. Kas ir kas pastāstīšu kad bilde būs pilnībā gatava.


Lai jauka diena!

6 komentāri:

Tekla teica...

Tiešām! Kas Tev par fotoaparātu? Vai arī tā ir prasme ar to rīkoties? Šķiet, Tu stāstīji, ka esi apmeklējusi foto kursus? Ak, kādi mākoņi "noķerti" !
Tu gan priecē ar izšuvumu dažādību vienlaikus! Un ātri arī izšuj! Žēl. ka es tās agrās rīta stundas noguļu! Bet! Cik tās ir saldas! Un cik negribīgi slienos augšā, kad ar lauku kaimiņieni (kura arī ceļas ap 4.00-5.00), jādodas ogot. Vienīgā motivācija, ka bērniem, mazbērniem un mammai tiks melnas mutes no šābrīža mellenem....

Tekla teica...

Ai! Tikko pamanīju, ka "Putnā" ir tas pats iepriekšējais sunītis...

Jana teica...

Interesanta tēma:) Ha.. atceros, kā mums reiz pār pagalmu pāri lidoja liels strazdu bars (zemais lidojums) un kā mūsu kaķene "ņēma kājas pār pleciem"... laikam nodomāja, ka šie nākuši viņai atriebties.
Bet vispār mums arī tās putnu ordas klejo...

Sandra teica...

.. jā.. krustiņputns tas pats.. un pamazām top....

Sandra teica...

..Fotoaparāti visādi, foto kursus apmeklēju gan, tāpēc arī zinu kad ir slikta, kad laba bilde un cienu "tīras"(bez filtriem) bildes.
Man patīk mani rīti.. jap, diena gara un ja neesmu ārpus mājas, gandrīz ik dienu kaut nedaudz pašuju gan. BET!!! es šuju ļoooti lēnu :(

Sandra teica...

.. oi, varu iedomāt kaķa briesmas :)))))))

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-