Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, februāris 10, 2009

... ieteikums...

... teikšu kā ir... saprotams ka jāpērk izšujot ir komplektiņi, bet protams dzīvē noteik arī tā, ka šujam pēc i-netā atrastām shēmām... un tas ir pārsvarā... un es neesmu nekāds izņēmums... un tā arī šoreiz šujot Vervaco dizaina mazulīti pēc netā atrastas shēmas un uzticoties kādai, kura uz savu prātu ierakstījusi viņasprāt atbilstošus diegu kodus... šotreiz sagadījās, ka tie bij galīgi garām... arī pēc niecīgas konsultācijas ar it kā sajukušiem cipariem sapratu, ka palīdzību nav ko gaidīt... parasti jau izšuvējas ir atsaucīgas un padalas ar procesa problēmām, bet nu šoreiz ar starpniekiem man tā nepaveicās...bet tas lai ir katra paša ziņā....   UN??!- ne jau viens tonis vien... tāpēc es neņemot galvā kas rakstīts pati ņēmu paleti un izvēlējos, rozā un zaļos toņus ziediņiem no tā kas man mājās bija...  un esmu ar rezultātu ļooti apmierināta... kaut kā žēl tā laika, lai izmēģinātu un izšūtu to, kas sanāktu pēc diegu kodiem no key.... UN!!!- neskatoties ni uz ko, es saku paldies tai, kura tomēr bij ieskenējusi un padalījās ar shēmiņu...  ko ar to visu es gribēju pateikt?!- to ka pirms šuj, pārliecinies par diegu atbilstību tavai bildei, it sevišķi, ja key nav orģināli norādīti digu kodi... UN!?-ja nu sagadās ka arī tev šī bilde šķiet tīkama ( es jau ceru tomēr ka vel kādam patīk) un iekāmjojama, tad dod ziņu kaut šeit pat... izlabošu pēc izšūšanas key savā skatījumā un varu padalīties arī ar tevi... 



Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-