Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

svētdiena, septembris 13, 2009

Saulespuķes ;)


Jau kādu laiku atpakaļ, man tika uzdāvinātas šīs skaistās saulespuķes no Lanartes ( komplekts). Man kaut kā palika viņu žēl un sāku viņas te nesen augustā pašūt... protams pa vidu top viss kaut kas cits arī, bet nu pēdējo nedēļu kaut kā man viņas pašuvās mazliet.. šuju ar baudu- jāšuj ar vienu diedziņu uz lina... man patīk... Krāsas nav tik košas kā liktos.. ir mierīgas... nav kliedzoši koši dzeltens, nē... Esmu redzējusi izšutu darbiņu- ne no komplekta- šūts ar divi diegi... ir ļooti košs bet arī labi... laikam jau pati bilde patīk, tāpēc patīk jebkurš variants :))

2 komentāri:

Anonīms teica...

fantastiska pasaule!
man ļoooti patika šīs saulespuķes !vai būtu iespēja tikt pie shēmas ???
gribētos tādas no pērlītēm !
...bet varbūt sadūšoties un sākt izšūt :)
traki kārdinoši !
inta.evesrone@vid.gov.lv

Anonīms teica...

laboju :)
inta.eversone@vid.gov.lv

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-