Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, septembris 22, 2010

Mana baraviku zupa-

- nu tēma -sēnes-, šoruden rit pilnā sparā... es tak neesmu ni par mata tiesu savādāka un protams ka pie izdevības biju sēnēs.. šoreiz pastāstīšu par to, kā es vāru sēņu, jeb baraviku zupu... jo iemetot mātē googlē  receptes bij dažādas...  es zupai sēnes necepu...

 Un tā- sēņu zupa manā uztverē diemžel ir tikai no baravikām..  citas sēnes zupā nevaru iedomāt un nemaz negribu :))  un tātad- katliņā ūdens, lieku vārīt palielos gabaliņos sagrieztas baravikas,  pa to laiciņu notīru un sagriežu burkānus...  baravikas vāras un vel pavārīsies, bet es iemetu jau burkānus.. pēc kāda laika pievienoju kartupeļus.. uz pannas apcepu sīpoliņus ar 2 šķēlītēm sagrieztu žavētu gaļiņu.. viss apcepas un to ar katlā pie zupas iekšā... protams sāls... kā pēdējo pievienoju nedaudz dilles un pētersīļus (svaigos no saldētavas ). tad izslēdzu plīti un ļauju vismaz 20 minūtes zupai pastāvēt ( nu tā zupām vienmēr daru) liekas ka tad zupa garšigāka kā tikko vārīta..  pēc tām 20 min piešauju klāt katliņā kausēto sieru Dzintars... ja nav... tad var arī bez tā... tad lej šķīvjos un ēd..mmmmm.. man jau ļoooti garšo.. ak jā, ja nav tā kausētā siera, tad ar krējumu...  mmmm...
Nu pamēģini ja vel iznāk tikt pie kādas baravikas ;)

2 komentāri:

Klēra teica...

Mmmm, sakārdināji bezgala. Traki sagribējās, tikai sēnišu pie rokas nav :o(. Bet esmu droša, ka ir apģībeniski garda. Traki gribās teikt, noteikti pamēģināšu (ja tik sēnītes dabūšu). Cik lielu katlu tu parasti vāri un cik daudz sēņu apmēram vajag uz to daudzumu?

Sandra teica...

Vāru vidēja lieluma katliņā.. cik sēņu- nu 5 -6 baraviciņas vidēja lieluma.. cireiz mazāk.... citreiz 2 lielās 3 mazītiņās..

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-