Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

piektdiena, septembris 02, 2011

• Kam vajag?

Kam vajag manu lidošanu
pret ziemeli un pret vēju?
Kam svarīga mana saprašana,
ko gribu, varu un spēju?
Kam gribas no rīta pamosties
ar ķeizarkroni uz galda?
Es gribu laikam jums atzīties,
ka princeses gars mani valda.

Kam vajag manu mīlestību?
Tik pilna ar mīļumu es,
ka saucu to jau par apsēstību
un rakstu sev vēstules.
Kas vēlas ar mani tauriņus ķert
un saullēktā vārnas medīt?
Kas - kafiju kopā ar mani dzert
un graudus no pelavām vētīt?

Kam vajag manu lidošanu?
Kas grib manus spārnus un smaidu?
Kam izlūgties pretī panākšanu
un samīļot, slāpējot vaidu?
Es nezinu, kam, bet staroju
kā saulīte, aizdzenot vēju.
Kam vajag, ar sirdi baroju,
jo, ja vien to gribu, es spēju!

/wnk.Laimdota/


 



Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-