Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, novembris 15, 2011

Auskariņiem

Atzīšos uzreiz- šo ideju nočiepu Elīnai :p
 Elīna savus auskaru desmitus izkārtojusi uz disku statīva.. nu tāda kārtīga- liela :))) 
nu jā.. viņai to auskaru  padaudz :))) Tad nu es tā paskatīju, padomāju, ir smuki.. man jau bijušas vēlmes nez cik šos auskaru organizierus uztaisīt, bet vienmēr esmu sapratusi, ka mājas tur atradīs... nu līdz 10... bet man viņu uhh cik daudz...
Staigājoties pa Jysku pamanīju disku statīvu.. nu tāds maziņš.. ai.. nu nē... nenopirku ... Pēc 2 nedēļām atkal ciemojoties pie Elīnas atkal tas statīvs mani kaitina :))))  šoreiz nolemju- viss.. nopirkšu un miers.. tad jau manīs, salikšu vai ne :))  bet tavu neražu- Jyskā statīvu vairs nav :(.. beigās Luīze pamana vienu salocītu- pēdējo. Vīrs pasaka, ka varēs palabot, pērkam to štruntu tik nost... oii.. pie kases pārdevējas tonis bij oi, oi kāds, jo tas bij pēdējais, bez cenu zīmes- un pieklājību, vai pat laipnību nesagaidījām nu nemaz... bet es centos paklusēt, jo man to štruntu vajag un viss :)))
Kārlis jau mierināja, vai tad jūs neredzējāt to sejas krāsojumu, jau tas izteica visu- uzkrāsojusies pārdevēja pie kases tiešām bij izainoši koši un vulgāri .. bet nu ko tad es... no provinces.. sagribējusi lapnību Rīgā :)) bet tas jau būtu cits stāsts..
Tā nu pārbraucot mājās, mans staīvs tika pielabots un ātri vien piepildījās ar mūsu auskariem :))


hmm.. mums to auskaru tik daudz, ka atkal vietas visiem nemaz nesanāk... sakarinam pusi...


Bet staīvs tik feins, ka viņam pat otrā pusē uz tā sietiņa var sakarināt auskarus :))  pie spoguļa neaizņem daudz vietas.. juhū!!  esam apmierinātas abas arLuīzi.. līdz kādā dienā sākām domāt..
kur likt pārējos??
nolēmām- katrai vajag savu :)))
Tad nu vakar nopirkām  Luīzei savu auskaru statīvu ( šoreiz tam paredzēto) un nu Luīzes auskari drīz pārceļos..

Interneta plašumos, šī tēma pamanīta dažādos izpildījums, jo tiešām ir aktuāla..
 Līnuškai bij izšušanas rāmīti, ideja  man ļooti patīk, ļoti....  bet tur tik dažiem vieta :(  
vienā blogā bij uz rīves- blogs jau likvidēts.. nu nemeklēšu es te visas tās idejas.. noteikti  esat daudz tās manījušas bogu pasaulē...
  Ne reizi vien biju izložņājusi arī ebaju, lai kaut ko nopirktu, bet vienmēr apstājos. Kaut kas ne līdz galam.. ta cena, ta tonis, ta lielums :)) šoreiz viss ir pa vienkāršo, ātri un pa lēto :))
Man patīk un es priecājos... nolikusi pie spoguļa statīvu, notīriju spoguli un uzrakstīju sveicienu.. Esmu dzirdējusi, ka nedrīkstot rakstīt uz spoguļa :( kapēc?- nezinu.. bet nu pagaidām, jā .. spogulis mūs sveicina :))

Lai arī Jums izdodas atrast vietu saviem auskariņiem un
 Lai jauka diena!

4 komentāri:

Anonīms teica...

Vareni! Man ļoti, ļoti patīk ideja. Tiklīdz apaugšu ar daudz auskariem, meklēšu rokā līdzīgu statīvu! Super!

Inese teica...

Vai, ku feini - tad kad tas apkrāmēts ar auskariem, i vairs nepateiks, ka disku statīvs - patiešām superlabs pielietojums :)))
Jā, auskaru mājiņas ik pa laikam šur tur manītas, bet tā kā man nav aktuāli, tad šādas idejas, protams, arī nekolekcionēju :)

Unknown teica...

Jau pagājuši gadi.. kā ir ar statīvu??? varbūt nopirkts jauns??? :))

Sandra teica...

joprojām lietojas.. un esmu ļooti apmierināta...

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-