Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

svētdiena, decembris 25, 2011

Pārdomām II .... jeb smaidu ar sirdi, bet ar asarām...

  • Šodien pēc tam, kad noskūpstīju savu 5 gadus veco dēlu uz vaiga, izskatījās, ka viņš manu buču berzē nost. Tāpēc es viņam paprasīju: ’’Kāpēc to berz nost manas bučas?’’ Viņš iesmējās un atbildēja: ’’Es neberžu nost! Es tās berzēju, lai tās paliek uz visu dienu.’’


  • Vakariņās es ar mazo brāli runāju par to, ka daudziem cilvēkiem nekā nav. Tad mans mazais brālis teica, ka viesiem kaut kas ir. Es prasīju, kas tas ir. Viņš uzlika roku uz krūtīm un teica, ka tā ir sirds.

  • Šodien es gāju ārā no veikala, kad kāds puisis aizcirta durvis tieši man priekšā. Mazs zēns apmēram 9 gadus vecs apgāja man apkārt atvēra, pieturēja durvis un teica: ’’Viņš tevi laikam nepamanīja, mans tētis saka, ka vienmēr ir jāpietur durvis skaistām dāmām.’’ Mazi zēni, kas jau zina kā izturēties pret meitenēm.

  • Šodien bērnu dārzā bija “Kas es gribu būt, kad izaugšu” diena. Meitene, kurai bija 5 gadi bija saģērbusies kā ārsts. Viņa teica, ka būs vēža ārste un atradīs pretlīdzekli, lai vairs neviena cita mammīte nenomirtu.

  • Šodien es runāju ar mammu par savu bijušo draugu. Mana mamma prasīja, kāpēc mēs izšķīrāmies, kad es jau gandrīz sāku paskaidrot, mans mazais brālis teica: ’’Tāpēc, ka viņš bija stulbs un aizmirsa, cik skaista viņa ir!’’

  • Es biju kapos un redzēju vecu sievieti raudot. Bez nekādas domāšanas mana meitiņa pie viņas aizgāja, apskāva viņu un teica: ’’Tu neesi viņus pazaudējusi, viņi vienmēr būs tavā sirdī.’’ Sievietes smaids bija nenovērtējams.

  • Mana meita iet uz bērnudārzu, kurā arī iet akls puisītis. Viņa nesaprata, ko tas nozīmē, tāpēc es paskaidroju. Nākamajā dienā, kad gāju viņai pakaļ, es viņu atradu aizvērtām acīm sēžot pretī aklajam zēnam, stāstot kā izskatās koki un puķes un mazais zēns smaidīja.

  • Šodien mans tēvs picas gabalu iedeva mūsu nabadzīgā dārznieka dēlam, kuram bija tikai 6 gadi. Viņš picas šķēli salocīja, ietina salvetē un nolika maliņā. Kad mans tēvs viņam prasīja, kāpēc viņš to neēd tagad, zēns atbildēja: ''Es to aiznesīšu mājās un sadalīšu ar mammu un māsiņu.''

  • Šodien, kad paskatījos apkārt kādā pārpildītā restorānā, vienīgie smaidīgie cilvēki bija bērni.

  • Es strādāju bērnudārzā un, kad maza meitenīte bija piečurājusi bikses, es nolēmu viņai iedot citas drēbes. Viņa bija ļoti bēdīga un apkaunota, tāpēc kāds zēns uzvilka kleitu un turēja viņas roku visu dienu, sakot: ''Skaties, visi smejas par mani!''

  • Es esmu 3. klases audzinātāja. Lielākajai daļai bērnu ir mazas zīmītes pusdienu maisiņos no vecākiem. Vienu meitenīti tēvs ir pametis un viņas māte ir atkarīga no narkotikām, bet viņas 12 gadus vecais brālis vienmēr uzraksta ''es tevi mīlu'' uz viņas brūnā pusdienu maisiņa.

  • Mana draudzene bija runājusi ar puisi internetā, kurš viņai bija draudējis, ka atnāks pie viņas un viņu piekaus. Viņai ir 3 mazie brāļi, kuri visi tagad guļ pie viņas gultas uz grīdas un pie viņas istabas durvīm jau nedēļu kopā ar ūdens pistolēm, lai lielā māsa būtu drošībā.

  • Vakar es runāju ar tuvu draugu par to, ka mans tēvs ir alkoholiķis un viņš parādās uz maniem koncertiem piedzēries, un mani tas kaitina. Mana drauga atbilde bija: ''Jā, tavam tēvam ir nepieciešama palīdzība. Bet mans tēvs vienmēr ir pilnīgi skaidrā, bet nekad nav atnācis uz nevienu manu futbola spēli.''

  • Vienreiz es savai māsai, kurai ir tikai 6 gadi, pastāstīju: ’’Kad līst, kaut kur šajā pasaulē raud kāda meitene.’’ Vakar lija un es ieraudzīju māsa skrienot ārā pa durvīm ar lietus mēteli, tāpēc jautāju, kur viņa dodas. Viņa atbildēja: ’’Es atradīšu to meiteni, kura raud un viņu iepriecināšu.’’

  • Es strādāju kostīmu veikalā un vienu dienu ienāca kāds mazs zēns. Es jautāju kāda veida kostīmu viņš gribētu. Viņš teica, ka gribētu būt supervaronis. Es jautāju: ’’Kurš?.’’ Viņš atbildēja: ’’Mans tētis.’’

  • 3 dienas atpakaļ mana labākā draudzene nomira. 2 dienas atpakaļ viņa kļuva par donoru. 1 dienu atpakaļ es uzzināju, ka 9 gadus vecam zēnam tagad ir viņas sirds. Šodien es satiku šo zēnu. Viņš teica: ’’Tāpēc, ka man ir tavas labākās draudzenes sirds, tagad es būšu tavs labākais draugs.’’

  • Manā skolā mācījās meitene ar īpašām vajadzībām. Vienreiz, kad gāju mājās, es redzēju nejaukus zēnus, kuri viņai teica, ka dubļainā peļķē ir zelts. Viņa aizskrēja līdz peļķei un sāka šļakstināt dubļus un zēni smējās, kad viņa nosmērējās. Tā vietā, lai smietos, viens zēns, kurš to redzēja, aizskrēja pie viņas un sāka kopā ar viņu spēlēties

/kopēts no portāla draugiem.lv/

 

Lai jauka un piepildīta diena!!!


 

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-