Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

pirmdiena, maijs 07, 2012

top...pamazām top...

Arā ir pavasaris, darbiņu ap māju pietiek un vel pāri paliek.. ka nevaru pat viena visu spēt.. jo Luīze joprojām ar ģipsi un uz kruķiem...  Pēc nedēļas Luīzei otrā operācija- turat īkšķus, lai viņia izdodas tikt uz kājām.. lai var skriet un lēkāt, lai var staigāt ar basām kājām gan zeķēm- tā saka viens mazs Luīzes atbalstītājs... ļoti ceram, ka operācijas būs veiksmīgas un Luīzei būs vieglāk staigāt... ļooti ceram. Jā, staigāt- tas tak mums liekas tik pierasti, elementāri un vienkārši... Arī Luīze grib stabīli staigāt.. bez klupšanām.


Mazuliet novirzījos no tēmas :))) Nu kam negadas...  vienkārši reālā dzīve, ap māju un topošo māju bildē, ir mazuliet pakārtotas viena otrai :)))  Pie abām darbos esmu viena :)) un jāpaspēj viss...
 Bet viss kārtībā..  Esmu mamma uz pilnu slodzi.. aizvest, atvest, padot, aiznest, pieturēt utt..
Un pamazām top mana Poveļa mājiņa. Vienu dienu šuvu pat mašīnā sēžot pie mūzikas skolas, jāgaida bij pusotra stundiņa... ko tad braukāšu turp atpakaļ uz māju... sēdēju mašīnā un šuvu.. diez ko ēri nebija.. jo uz šuveklīša spīdēja spoža saule, un man tas traucēja. Sodien atkal jāpārved Luīze no vienas skolas līdz otrai pa pārrakto Madonu .. atkal stundiņa brīvā laika...
 Nu tikai nedaidz ir pašuvies uz priekšu...


Ziniet kas ir dzīves, laika un ikdienas  harmonija??- tad, kad pietiek laika visam... un viss ir līdzsvarā.. 8 stundas darbam, 8stundas atpūtai, 8 miegam.... un heisā- 24 stundas.. tad nu domājam, uz kuru pusi to laika deķīti pavilkt :)) es katrā ziņā miega stundas esmu samazinājusi uz pusi... ziemā, nē.. bet pavasarī, vasarā.. man pietiek ar četrām :))

Lai Jums harmoniska ikdiena un pietiek laika visam!

2 komentāri:

Elīna teica...

Piedomāšu arī par jums labas domas, lai Luīzei izdodas!:)
Un paldies, ka padalies ar darbiņiem tapšanas procesā, man tā īsti nebija priekšstata, kā top tie skaistie krustiņdarbi:)

Un, jā, jā...arī es te mēģinu kaut kā sadalīt laiku starp gulēšanu, ārā iešanu ar bērniem, māju un rokdarbiem...nu nevaru bez tiem, pat pavasari:):):)

Olga teica...

Kāds skaistums top!!! Burvīgs!
Un - Lai Jums izdodas!

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-