Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

svētdiena, marts 16, 2014

Māja ķiplociņiem.

Pagājušajā gadā,  mums bariņam krustiņotāju bija mazs robins par tēmu- rudens... 

 Protams, kur nu bez manis... es arī piedalījos un mazliet izgāzos. Lai arī mēs te iesmējām, ka ziemas lāgā nav, ir gaaaarš,garš rudens.. es ar savu dāvaniņas nosūtīšanu diezgan kavējos.  Bet nu beidzot dāvaniņa ir aizceļojusi uz saņēmējas virtuvi un Dacei patīk, tāpēc nu uzelpoju. Bet tas ceļš bij ļooti garš.. nu no idejas, domas līdz saņēmējai. Kā vienmēr ļooti grūti izdomāt ko tad šūt, ko dāvināt- nu tēma rudens, bet tas tak var būt da jeb kas...  Es savas domas mainīju vairākas reizes. Ja bij ideja utt., tad sapratu, manas noformēšanas iespējas ir ierobežotas. Ja  viss bija izdomāts, tad shēma bij galīgā sevis mocīšana- nenormāli slikta,un  pēc pāris stundām darba- aizlidināju iesākto. Meklēju no jauna.  Nu tā man te varētu izvērsties vesels stāsts.  Piebildīšu, ka izšuvumu pie vāciņa šuvu pusotru stundu.. hmm.. i nezinu, vai es čamma, vai man gribējās rūpīgi :))) Arī nobeigums man sanāca kā sanāca... kamēr atradu kastīti kurā nosūtīt, bet kamēr to mocījos aizlīmēt, pa vairākām reizēm,  vēstulīte palika neielikta, arī braucot uz pastu, izrādas paka bij palikusi mājās.. nu raibi.. bet!!!!!! es vienalga noteikti piedalītos atkal un atkal.. jo man patīk vienkārši  sagādāt prieku kādam ar savu izšuvumu.... vienīgi ka tādu cilvēku ir maz :)))) Radiem, draugiem neuzbāžos, jo neizskatas ka tas viņiem patiktu... tad nu atliek tas mazais Madonas krustņotāju pulciņš... 

 Bet nu pie tām bildēm... tāds nu man sanāca groziņš, jeb neliela māja ķiplociņiem,kuri laikam jau ir katrā virtuvē, kaut gan pirms sūtīšanas i par šo tēmu man piezagās panika, a ja nu Dace ķiplokus nelieto :)))) 



Audumiņu izvēlējos tādu, ja arī nosmērējas, nav pamanāms.. jo tomēr tie ir ķiplociņi, no zemes nākuši...  Shēma no franču žurnāliņa. (nomainīts dators, nevaru atrast lai uzrakstītu precīzi, bet bilde bij ar tām burkām- krustiņotājas noteikti sapratīs) 



Dacei ķocītis ļoti patīkot, un noteikti lietošot.Un vēl man prieks, ka Dace smej, ka nu beidzot gribas izremontēt virtuvi, esot iemesls. Vai nav feini??



UN!!! Ko tad saņēmu šai apmaiņas robinā es??! Super skaistu gaumīgu maciņu ar rudens rozīti..ļooti patīk. Mana dāvaniņa atceļoja man no Intas



Kopā šai mazajā robinā piedalījāmies septiņas krustiņotājas. Visām darbiņi ir tik skaisti,interesanti... un tā sanācis, ka visi ir ar praktisko pielietojumu. Vita izšuva Gundegai pulksteni- kas Gudndegas virtuvē  iederas ideāli, Gundega Intai našķu groziņu. Dace Ilutai izšuva un sašuva priekšautu, ar rudens čiriku- ļooti skaists.. Nu jā,praktisks, bet man būtu žēl lietot.. bet gan jau lietotu :))) ar laiku... Nu dzīve ir dzīve, mums katrai ar savu piepildījumu, tāpēc visi darbiņi vēl nav, bet būs.... 



 Lai arī tev ir kāds, kas tevi ik pa laikam iepriecina ,
un iepriecini arī tu kādu... nu tāpat vien ! 

Lai jauka diena! 

Sandra

8 komentāri:

Inese teica...

ķiplociņš burvīgs - pat ja mājā nav ķiploku, pie tāda podiņa tie noteikti uzrastos :), tas tik apetelīgi uzrunā :)))
Pārējie darbiņi arī ļoti skaisti. Tas apdāvināšanās prieks ir jauks, bet vislabāk saprotams laikam tikai pašiem rokdarbniekiem :D

Sandra teica...

tas gan.. ka rokdarbniekiem ir cita vērtēšana... un paldies par ievērtēšanu ..

Elīna Sniedze teica...

Eh, es ar gribētu saņemt dāvaniņu.. Atceros, cik feini ir piedalīties šādos apdāvināšanas robinos.. :)

Sandra teica...

labi... es kaut ko tev padomāšu :)))))

FatCat teica...

Bravo!!!

Sandra teica...

;)

Иван Зражевский teica...

wonderful DIY! Would you tell me, please, in which journal you took embroidery scheme ķiplociņi? it's amazing!

Anonīms teica...

De Fil en Aiguille → 2008 → №62 2008 Special Esprit Botanique

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-