Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

ceturtdiena, marts 26, 2015

Recepte- ko darīt, ja?.......

 Es nekad neesmu bijusi ideāla, ne izskatā, ne raksturā. Toties es vienmēr esmu bijusi es pati....Bet!!???- tā nu tas dzīvē ir iekārtots, ka ir cilvēki- radu, draugu un paziņu lokā, kas vienmēr zina kā tev labāk ko darīt- ko ēst, ko runāt.. un kā dzīvot. Viņi vienmēr par tevi visu zina labāk, pat kāda ir tava diena, izdevusies vai nē :))))) Patiesībā man viņu žēl,jo kamēr rakņājas pa otra dzīvi, savējo palaiž garām. Ja jums pietiek laika apspriest manu personīgo dzīvi, tad jums pašiem tādas nav.  :)

Šodien interneta plašumos izlasīju recepti šādiem dzīves gadījumiem - 


---------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Kādu dienu Buda ciemata laukumā teica runu. Viens no tā iedzīvotājiem sāka viņu aizvainot. Buda apstājās un teica vainīgajam: "Ja jūs man piedāvājat papīra gabalu un es atsakos to pieņemt, kas notiek ar papīru?"
"Tas, protams, paliek pie manis," atbildēja ciema iedzīvotājs.
Buda pasmaidīja.
"Un tieši to es daru ar jūsu apvainojumu," viņš teica. "Es to nepieņemu. Tas paliek pie jums."..."
/no i-neta/

Dzīvosim katrs savu dzīvi... 

Sandra

1 komentārs:

Jana teica...

Pareizi! Es pilnībā piekrītu Tevis rakstītajam par rakņāšanos citu dzīvē. Šos cilvēkus varam vienīgi pažēlot... cik viņiem garlaicīga dzīve....

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-