Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

sestdiena, maijs 23, 2015

Sieviete.

«Jaukā sieviete» un vislabāk apmaksā aktrise pasaulē Džūlija Robertsa pagājušā gada 28. oktobrī nosvinēja savu 47 dzimšanas dienu. Ir vērts uzzināt viņas dzīves principus, jo, neskatoties uz to, ka kļuvusi pasaulē pazīstama un izcila aktrise, viņa ir pratusi palikt vienkārša, absolūti harmoniska un laimīga sieviete, ko arī novēlam ikvienam no jums.

1. princips: vienmēr strādā daudz
Daudzu veiksmīgu cilvēku veiksmes noslēpums ir tas, ka tie ir īsti darbaholiķi un biezi vien savu karjeru sākuši ne tajās zvaigžņotākajās profesijās. Savu pirmo darba vietu Džūlija ieguva 13 gados - viņa sāka strādāt picērijā. Pēc tam centās "izsisties" modeļu biznesā un tika 1987. gadā, kad viņai apritēja 20 gadi, saņēma savu pirmo lomu kino filmā "Apmierinājums".

2. princips: nekad nepadodies
Piedalīties skaistumkonkursos Džūlija sāka jau skolas laikā. Taču stingrā žūrija ne vienmēr novērtēja izstīdzējušas mēitenes centienus, kura it kā bija iedomājusies, ka ir skaistule - Džūlija neuzvarēja nevienā skaistumkonkursā. Neskatoties uz neveiksmēm, viņa ne reizi nešaubījās par saviem spēkiem un tomēr pēc daudziem gadiem kļuva par Skaistāko Sievieti Amerikā.

3. princips: vienmēr seko savām jūtām
Viņas dzīvē ir bijuši daudzi vīrieši. Savu pirmo mīlestību - aktieri Laiemu Nīsonu viņa satika filmas "Apmierinājums" filmēšanas laukumā, bet jau pēc gada atstāja viņu, aizejot pie Dilana Makdermotta, kurš spēlēja viņas vīra lomu filmā "Dzelzs magnolijas". 1993. gadā viņa apprecējās ar aktieri un kantrī dziedātāju Lailu Lovettu, bet pēc pāris gadiem izšķīrās un aizgāja pie kinorežisora Daniela Modera. Pēc pāris gadiem viņiem piedzima dvīņi Hezela Patriša un Fineas Volters, bet 2007. gadā - puisītis Henrijs Daniels. Šķiet, Jaukā sieviete beidzot atradusi sava mūža īsto mīlestību.

4. princips: vienmēr esi uzticīgs savai komandai
Džūlija nemīl mainīt savu komandu: piemēram savu seju viņa jau ilgus gadus uztic tikai vienam meistaram. No 1995. gada par viņas meikapu atbild "skaistuma-zvaigzne" Holivudas vizāžiste Ženevjēva Herra, kas vienmēr Džūlijai izgudro ko jaunu un stilīgu.

5. princips: novērtē dabiskumu
Ikdienā aktrise dod priekšroku vienkāršībai - nelieto meikapu, ģērbjas ļoti vienkārši un ērti, kā "parasti cilvēki". Pat dodoties uz saviesīgiem pasākumiem, viņa tikai nedaudz iekrāso acis, uzkrāso skropstas. Pēc aktrises domām, galvenais skaistuma noslēpums nav ideāls meikaps, bet gan aktīvs dzīvesveids, pareiza ēšana un absolūta harmonija ar sevi.

Brīdī, kad sāku pelnīt daudz naudas, manā dzīvē un ieradumos nekas nemainījās, izņemot to, ka cilvēki apkārt sāka jautāt, kas manā dzīvē izmainījās pēc tam, kad es sāku pelnīt daudz naudas.

Ko Džūlija saka par sevi:
  • Vismazāk es vēlētos brīnišķīgā rītā sarunas par mani.
  • Ļoti bieži cilvēki uzskata mani par to, kas es neesmu. Daudzi domā, ka es esmu maita. Droši vien tāpēc, ka esmu gara, slaida un man ir laba izglītība. Tādus bieži nemīl.
  • Man šķiet, ka bieži vien mums izaugt palīdz nevis augsti skolotāji, bet to trūkums. Tieši tāpat - tie momenti, kad mūs ignorē, nevis slavina.
  • Cilvēki reti mani atpazīst uz ielas. Vēl vairāk, bieži, kad eju uz satikšanos ar kādu, man nākas teikt: "Labdien! Vai jūs mani gaidāt? Es esmu Džūlija!"
  • Atšķirībā no daudzām citām Holivudas zvaigznēm, es nekad nevelku kleitas, caur kurām var lasīt avīzi. Es ģērbjos kā vienkāršs cilvēks. Daudzi saka: "Tā Robertsa ģērbjas sliktāk kā mana kaimiņiene", tādos mamentos man gribas jautāt: "Mīlulīt, tad ko gan tu esi izvēlējies par savu kaimiņieni?" Parasti gan noturos nejautājusi.
  • Droši vien es esmu nedaudz ķerta. Filmēšanas laukumā pārtraukumos es apsēžos un adu. Man šķiet, ka šāds hobijs ir vieglāk savienojams ar sarunām filmēšanas starplaikos, nevis, piemēram tad, ja es apsēstos un lasītu žurnālu.
  • Brīdī, kad sāku pelnīt daudz naudas, manā dzīvē un ieradumos nekas nemainījās, izņemot to, ka cilvēki apkārt sāka jautāt, kas manā dzīvē izmainījās pēc tam, kad es sāku pelnīt daudz naudas.
  • Man dažkārt nāk smiekli, kad cilvēki saka: "Man šķiet, ka Džūlija par mani domā ļoti slikti." Katram tādam cilvēkam es gribu teikt: "Mīļais, ja es par Tevi domātu ko sliktu, Tu noteikti par to uzzinātu no manis."
  • Es nekad nefilmēšos kaila. Parādīties skatītājiem apģērbtai - tas ir māksliniecisks priekšnesums, parādīties kailai - tas ir dokumentālais kino. Pie kam, es nevēlos, ka mans algebras skolotājs redz manu pliko dibenu.
  • Tas fakts, ka pēc dzemdībām es izskatos normāli, ir pateicoties nevis kādām stulbām diētām vai ārprātīgiem vingrojumu kompleksiem, bet gan 97% pateicoties maniem gēniem un tikai 3% pateicoties tam, ka es šad tad kustinu dibenu. Es taču visas dzīves laikā neesmu redzējusi nevienu kūciņu, kas man nebūtu iepatikusies.
  • Es pati nevaru noticēt tam, ka man ir trīs bērni. Taču es esmu ļoti laimīga, ka pirms viņi nāca pasaulē, man bija kino karjera 20 gadu garumā. Kaut gan, kurš saka, ka tā beigsies ar bērnu piedzimšanu?
  • No divām galvenajām šou-biznesa sastāvdaļām, es dodu priekšroku palikt "šou".
  • Ļoti svarīgi ir iemācīties kaut ko darīt arī ar rokām.
Es lieliski esmu iekārtojusies. Esmu bagāta. Esmu laimīga. Man ir lielisks darbs. Man apkārt ir brīnišķīgi un interesanti cilvēki. Es savam priekam ceļoju pa dažādām, skaistām valstīm. Man vienmēr viss ir labi. Un droši vien negodīgi būtu izlikties par kādu citu - to, kas es neesmu.

Filma "Jaukā sieviete"
Filma "Ēd, lūdzies, mīli"
http://kinolist.org/watch-online/esh-mol…

Ps. man tieši vai netieši gribas aizdomāties- kādi tad ir mani dzīves principi? Kāds noteikti padomās(katrs par sevi)- vai man vispār tādi ir, bet ja tā padomā- tie ir mums katram, tikai noteikti nav noformulēti ne sev, ne priekš citiem. Vispār man ļooti patīk lasīt intervijas ar cilvēkiem un apbrīnoju gan žurnālistus, ja uzdod sakarīgus, interesantus jautājumus, un apbrīnoju kā cilvēki atbild. Man ir bijušas četras varbūt piecas intervijas, bet vienmēr uzdoti sausi jautājumi,bet es saprotu,ka nav viegli ne intervēt, ne atbildēt. 

Sandra

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-