Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

piektdiena, septembris 25, 2015

VASARA

... jā... vasara mums te Latvijā šogad bija tikai mazliet... vismaz man liekas ka tā bija tikai augustā. Jā, es dievinu vasaru, to karsto... kuras bija maz....


Un tad nu augustā es pieķēros Riolis gadalaiku sērijas Vasarai...tādai smalkai filigrānai padarīšanai..šuvu pārsvarā ārā zem ābeles un kaifoju.. tas bija dievīgi forši.... jāaa.. bija arī bildes... :( bija...  tā ir,kad tik daudz to fotoaparātu, ka nevar jau saprast kurā bija un kur palika.. :( nu nekas.. ir tā kā ir....

Mazliet pastāstīšu kā tad bija... bez bildēm .....
Tā bija pirmā augusta otrdiena (4.augusts) , pēc diviem dienā es iekārtojos ārā šūt..  nu tas nav  tā, izej un šuj.. vajag iekārtoties...  visu izklāt, iznest gan krēslu spilvenus, gan vecajam galdam galdautiņu uzklāt.... i kafijas krūzi uztaisīt.. ehhh.. atceros, ka speciāli taisīju aparāta kafiju (parasti dzeru šķīsteni)...  man bija nopietns gatavošanās process. Ehhh..žēl ka bildes noklīda..  zinu, atkārtojos.... :)))  Es šuvu un kaifoju...krustiņi filigrāni un smalki, bet skaisti .. Šuvu un klausījos savā vasarā, baudīju tveici...un kāda tā bija??
Pirmkārt sienāžu sisināšana bija pāri visam... kaimiņos pļauj zāli.... ik pa mirklim  pa ceļu aizbrauc pa mašīnai.... un bērnudārzā traki čīkst šūpoles... kaimiņos lamājas, bet tas nav nekas jauns.. arī piederas pie lietas manās vasaras skaņās...žagatas čakstina.. pa ķirsi tusē zvirbuļi- ēd ķiršus...  vieglajā vējiņā dzirdu kā danco ābeles lapa... tā es sēdēju un pierakstīju visu ko dzirdu... nu te tik daļa saraksta....


Darbiņš nav liels-150x110 krustiņi, nepilns izšuvums, bet smalks.. Manām acīm bija grūti... Šuvu un sapņoju ar vaļā acīm.... pie mājas tas tumšais noteikti ceriņkrūms... un paskatos uz savu ceriņu strīpu... prātoju tālāk-tas gaišais aiz mājas noteikti jasmīns... tas zilais  noteikti ir ezers... tas lillīgais jebšu violetais, manā vasarā ir lavandu lauks... es tik īsti nezinu kura ir mana māja, kura kaimiņu.. :))) Un saulespuķu lauks ar man te ir... skaists lauku celiņš.... Man ir viss...viss kas man vajadzīgs manā vasarā...  tur ir dauuudz vairāk kā var saskatīt...Tā dienu pa dienai, ik pa mirklim pašujot bij klāt 29.augusta pēcpusdiena un mana vasara bija pabeigta...



Šuvu no komplekta Riolis 1192 (nosaukuma nav- viņiem to vispār nav.. dažreiz mājas lapā ir, bet citādi nekur tie neparādās).
Izmērs izšuvumam: 18cm x15cm jeb 150x110 krustiņi.
Diegi: Anchor .. 16 toņi. Diedziņu pietika.. un gandrīz vēl sanāktu tāda pati otra bilde.. nu diviem tonīšiem varētu pietrūkt... (Riolis komplektos diegu vienmēr ir pietiekoši un ar rezervi)
Audums: Zweigart Lugana 25 bēša ( es gan šuvu uz tieši tāda pat auduma toņa, tikai pirkta atsevišķi,lai tomēr būtu visiem gadalaikiem precīzāki vienāds tonītis.
Jāšuj šis komplektiņš bija ar vienu diedziņu pār vienu diedziņu, tāpēc darbiņš ir smalks... (es šuvu pilnus krustiņus, bet esmu redzējusi, ka šuj šos dizainus arī pus krustiņos....)



Izšuvu ar prieku, jo baudīju vasaru.. tieši tā kā biju vēlējusies šūt šos visus gadalaikus. Taps arī pārējie... (tikko internetā pasūtīju diedziņus rudenim). Kad būs visi, tad arī tiks noformēti... un es pat zinu kā :)))))
Vai man patīk!!??- prooootams.. jo man patīk viss ko es šuju... visam ir stāsts, jēga, nozīme..pat visniecīgākajam darbiņam... ticiet man :))))))))

2 komentāri:

Agnese St. teica...

Ļoti, ļoti, ļoti skaista vasara! Un vēl tās izjūtas ... tā personīgi, sirsnīgi un iedvesmojoši! Pats izšuvums tik smalks, ar vienu diedziņu pār vienu diedziņi - varonīga, apsveicama rūpība. :)))

Jana teica...

Nu re, arī Tu esi pievārējusi vasaru))) Malacis!

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-