Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

svētdiena, septembris 27, 2015

Līdz ziemassvētkiem 88 dienas....

Šorīt nolēmu neskatoties ne uz ko veikt izlozi,lai jūs katra zināmu laimīgo, kam šūt savu Ziemassvētku rotājumu.  Kopā šai pasākumā piedalīsies 11 krustiņsones.

Kas mēs esam??- mazliet pastāstīšu...  (saraksts pēc pieteikšanās secības)

1.Sandra- jebšu es, ko lai par sevi pasaku?- esmu forša :)))))))) nu man tā liekas :))))))

2. Gundega- jauka krustiņotāja, kura  mūs Madonietes ļooti bieži uzņem ciemos. (ja kāda vēlas iepazīties ar Gundegu tuvāk, var atrast manā draugu lokā pēc vārda.. man viņa ir vienīgā ir tik skanīgu vārdu).

3. Juta- apbrīnojami uzņēmīga mamma, ar kuru var iepazīties caur blogu- Saulesdziesma  

4. Anastasija- noslēpumaina krustiņotāja.. ja šuj, tad šuj ātri... viņas darbiņi šeit

5. Ilze-  krustiņotāja grāmatvede, kas neskatoties ni uz ko tam atrod laiku. Krustiņotājas Ilzi atpazīs ar niku Vētrasputne. hmm.. kur paskatīt viņas darbus??-tusiņos.. un mazliet iekš "draugiem" ar.

6. Agita- klusa,klusa  māsa krustiņsone. Sen neko neesot šuvusi, nu tad  ir tā iespēja atsākt. Niks- Ančī.

7. Elīna- mana vecākā meituce, strādā par bibliotekāri, kas šad un tad izšuj krustdūrienā. Iepazīties var iekš viņas bloga- My adventures

8. Luīze- mana jaunākā meituce. Viņas adatiņa parasti zibeņo mežonīgā ātrumā, ko mēs ar Elīnu joprojām apbrīnojam. Par sevi un ne tikai Luīze raksta blogā- Saulains skatiens. 

9. Ieva- māsa krustiņsone, kuru caur xxxxx pazīstu vissenāk, kā vienu no pirmajām krustiņotājām no "cāļa" laikiem. Ieva arī raksta blogu- Kadiķogu uzlējums. 

10. Ginta- kuru interneta pasaulē atpazīstam kā Sixspārni. Ļooti raiti zibina tamboradatu, tas ir tas, ar ko priecēju acis. Sixspārnei ir arī blogs ar viņa apraksta savu pasauli- Sixsparnes World.

11. Agnese-  par viņu es visu uzzinu no bloga- Astes ciku caku. Kapēc tāds nosaukums?!- jājautā Agnesei pašai.

Tās esam mēs kas esam nolēmušas viena otru mazuliet iepriecināt gada gaidītākajos svētkos.
Lai mums izdodas! 

Piebildīšu, ka dienas laikā nosūtīšu visām vēstulītes, bet ja kādai kādi jautājumi- droši jautāt... 


Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-