Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

piektdiena, maijs 13, 2016

Piektdienas kafija.

Turpinu kafijas tēmu, turpinu piemeklēt krūzītes savām kafijām.  Šodien man ir coffe house-it kā kafijas māja, bet tulkotājs saka- kafejnīca.  Atzīšos, ka nezinu kā būtu pareizāk,tāpēc man patīk abi varianti,un tas kafijas māja labāk. Mana izvēlētā krūzīte ir ar daudzām puķu sirdīm.Kad uz to paskatos, tad gribas teikt, ka mājas ir tur kur tava sirds. 



Kāda tad ir mana krustiņkafija šoreiz?- skaista, saules apspīdēta.

 Bet izšutā kafijas māja, ir ļooooti skaista, esmu šādas krūzes veikalā redzējusi, bet kā tajās vāra jeb gatavo kafiju, atzīšos man nav ne vismazākās nojausmas. Jo pārsvarā lietoju tikai šķīstošo kafiju.



Lai jauka diena!

5 komentāri:

RedStar7 teica...

Otrā bilde izskatās pēc sunīša, kuram nez kāpēc durtiņas vēderā.

Agnese St. teica...

Cik ļoti kontūras var pārmainīt izšuvumu! Skaista kafijmājiņa! :)
Neesmu kafijas cienītāja, bet tomēr ar lielu ieinteresētību sekoju kafijas krūžu kolekcijas tapšanas procesam.

Jana teica...

Labs turpinājums!
Starp citu, es pagājušajā gadā beidzot iegādājos šo kafijas krūzīti-kanniņu)))

Sandra teica...

:))))))

Sandra teica...

Agnese- paldies.... Es esmu mēģinājusi pārtējoties :)) no kafijas, bet nesanāk... tēja man pēcpusdienas rituāls ;)

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-