Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, jūnijs 07, 2016

...kafija...

Turpinu, turpinu savu kafijas tēmu.

 Jā.. vasara ir sākusies  ar skaistiem saullēktiem,saulrietiem, ar dzīvošanos ārā, ar dzīvošanos pa laukiem, ar vasaras ballēm utt...  un tāpēc arvien mazāk gribas piesēsties pie datora. Ir reizes, kad tas vispār netiek pakustināts vairākas dienas pēc kārtas.  Un ziniet kas ir??!- man tas pat patīk...patīk dzīvoties bez datora un interneta. Nē.. man viņu vajag :)))))) man patīk arī ja es zinu, ka man jebkurā brīdī tas ir pieejams.. ja nu sagribas vai stipra vajadzība pēc tā :)))))))

Nu es te ievadījos gari pēc savas klusēšanas :))))))

Un tā, atpakaļ pie kafijas. Šodien man ir coffee beans- kafijas pupiņas. Paskatoties uz vārdnīcas bildi saprotu, ka te tā tiek saistīta ar slavenajiem amerikāņu konserviem- pupiņām.Nu  labi, neesmu bijusi amerikā, bet man kaut kāds varbūt muļķīgs priekštats radies, ka viņiem bieži ēdienreizes ir vienkārši- atver konservēto pupiņu bundžu un uzsilda uz pannas :)))))  Apskatot savus krūžu plauktus, secinu, ka man neviena krūzīte nav ar kafijas pupiņām... nu nekas.. iedomāsimies ka uz šīs krūzītes tās vēl tikai aug :)))))

Un kā tas viss izskatās krustiņos??! ... aptuveni tā....


Nu pēc bekstiča pārvērtības lielas :))))


Lai jauka diena un līdz nākamajai kafijai! 

6 komentāri:

Jana teica...

Krūzes brūnās lapiņas kaut kur taču atgādina kafijas pupiņas))

Tekla teica...

Tā. Tev jau ir četras izšūtas "kafijas"! Tās (un nākamās) Tev rindosies virtuvē uz sienas ierāmētas? Vai izklīdīs pa citām virtuvēm? Vai būs vāki kastītēm? Vai... Mani urda ziņkāre!

Sandra teica...

Nu jā... bet pašai bija brīnums,ka nav nevienas krūzītes ar pupiņām....

Sandra teica...

Tās visas būs man.... pie sienas un uz vienas bildes... atzīšos ka izšūtas gandrīz visas.. bet tas ir daudz vairāk kā atrādītas... es nesolīšu, bet mēģināšu saņemties un atrādīties...

Tekla teica...

Cik tad to "kafiju" ir? Kā Tu to iespēj? Rodas secinājums, ka Tu izšuj ātri. Ātri un perfekti - tā jau ir meistarība !!!

Sandra teica...

Es nemaz nešuju ātri... es esmu čamma :))) Mana Luīze gan izšuj ātri... tā dragā,ka mēs ar Elīnu abas nevis šujam, bet parasti skatamies kā viņa šuj...

Kafiju būs tik cik jau atrādītas un vēl mazliet :))))) Man beigusies kafija.. nav ko nofočēt, te negribu pirkt, jo pēdējo reizi pirktā bija nelietojama, tad nu ciešos un gaidu kad vīrs atvedīs no Beļģijas kafiju....

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-