Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

pirmdiena, augusts 01, 2016

Kafija.. kafija...kafija....

.... jā,es zinu, neesmu sen, sen neko ierakstījusi par savu kafiju. Tāpēc šodien labošos. Atzīšos ka jau esmu aizmirsusi ko esmu atrādījusi un ko ne. UN noteikti arī jums ir jāpaskatās mazuliet atpakaļ, kādas kafijas tad man tapušas--> izšutās kafijas.

Pēc skaita šī būs piektā kafija: iced caffe - ledaina kafija  jeb ledus kafija. Un pamanījāt, krūzīte ar sniegpārsliņām.. nu gluži kā izšuvu. :)))

Šī nu ir manējā :)))) jā,ja.. jo es dzeru kafiju ar diviem ledus gabaliņiem- ziema vai vasara, tam nav nozīmes. Ja nav ledus, tad kafija tiek gatavota pa pusei ar karstu ūdeni, un otra puse- pieleju aukstu ūdeni. Visi šo manu dzeršanas manieri ir pieņēmuši un zina, tāpēc viesībās nav problēmu, man tiek iedalīts uzreiz arī auksts ūdens :)))

Kā ši kafija izskatās manos krustiņos?


Un tāda ar visu bekstiču....


Lai jauka diena un līdz nākošajai kafijai!  

5 komentāri:

Elīna Sniedze teica...

Wow, tiešām tev visām kafijām ir savas krūzes, ko pieskaņot. Pilnīgi gribās mājās izpakot savu krūžu kasti. Es tik pa laikam izvelku pa vienai ārā :D

Sandra teica...

.. nu tu zini,ka viņu netrūkst, kaut arī tiek aizvestas vairums uz laukiem, papildinātas ar tiek regulāri ;)

Tekla teica...

Hmm... Nu ne katrs dzer kafiju ar ledu! Interesanti!
Esmu dzērusi ar sāli, ar kanēli, bet pēc kāda laika vienmēr atgriezusies pie baltās bez cukura!!! Vai kafija ar ledu garšo tāpat kā atdzisusi karstā???
Nu, jā! Krūzītes gan Tev stipri atbilstošas izšūtajām! Varu iedomāties, cik liela ir kolekcija, ja krūzītes nav piepirktas atbilstoši izšuvumiem!

Sandra teica...

Tekla.. Jā... Kafija ar ledu garšo kā atdzisusi parastā kafija :)))) Jo kamēr es gaidīšu kad mana kafija atdzisīs, citi viesi viesībās jau būs mājās, bet es vēl ar pilnu krūzi kafijas :))))

Krūzīšu ir gana padaudz, bet skaitījusi nekad neesmu.Es katru dienu krūzīti no rīta izvēlos pēc noskaņojuma un ir interesanti, kad kāds cits mājās piesakās man uztaisīt kafiju un tad ir zīlēšana, kuru izvēlēties :))) tad bieži izņem kādu no plaukta dziļuma :)) lai ir kaut kas mazliet aizmirstāks...

Sigita teica...

Lai arī kafijas gaumē stipri atšķiramies, darbos un krūzēs ir līdzības :D Es šopavasar rakstīju vairākus ierakstus "Par tēju ar tēju", bet man laikam tikai viena krūze sasaucas ar maniem rokadrbiem -http://saditadi.blogspot.com/2016/03/par-teju-ar-teju-3.html, jo man izgriešanā mīļa tēma ir taureņi :)

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-