Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

pirmdiena, aprīlis 10, 2017

Kurā Latvijas nostūrī tev būtu jādzīvo?

Interneta pasaulē nočieptas bildes nav nekas jauns un ne īpašs. Svētdienas rītā atstāstu Luīzei, kādas meitenes stāstu, kur viņa pastāsta, kā ir gājis viņa ar zagtajām bildēm. Tur tika čieptas pat portreta bildes un liktas par savējām un pat komentēts it kā savs izskats. Tad nu tā runājamies un es saku, ka savējās čieptas esmu pamanījusi kādas 4-5 reizes....( te es nedomāju par xxxxx darbu vai procesu bildēm- tās ir zagtas, liktas kā savas vairākkārt). Manējās puķu bildes ir gozējušās sludinājumos: frēzijas , kas bija no Luīzes izlaiduma puķēm ir gozējušas gan sludinājumā, gan apsveikumos, auskaru statīvs ar ir pabijis sludinājumu dēļu informācijā.... visas te neuzskaitīšu....
Tā nu mēs parunājāmies un viss... pēc kāda laika, Luīze saka, reku tava bilde.... :))) Šoreiz te ir krustiņbilde aizceļojusi ar citu nozīmi....

Tad nu varat doties uz Fenikss lapu un mēģināt noskaidrot pilsētu, kurā jums būtu jādzīvo :))) Nē.. tā nav reklāma...https://www.fenikssfun.com/testi   (tas ir stāsts, kur aizceļojusi mana krustiņbilde... :)))


Es zinu, ka instagrammā publicētās bildes nav vairs mūsu īpašums, es zinu, ka liek atsauces parasti vai pat pajautā, vismaz Elīnai tā ir bijis... bet man nekā :))))) nu tad es pati nu reklamējos :))))) un lielos :)))))) Ja kāds domā ka es dusmojos un te kā saka "cepos", tad tā nav...  šoreiz es uzjautrinos :))) Es te tikkko iedomājos, laba reklāma krustdūrienam Latvijā.. :)))))  Vai Jūsu bildēm ar gadās "paceļot"???

Lai jauka diena!
Sandra S. 

1 komentārs:

Sigita teica...

"Paceļot" gadās, bet neesmu manījusi, ka būtu kāds piesavinājies par savām... bet kas zin, ja labi nezin. :)

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-