Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

pirmdiena, maijs 08, 2017

8. maijs.

Te mazs klusumiņš iestājies.... un par cik te vairāk par saviem xxxx mēdzu runāt, tad jāatzīstas ka kaut kāds klusums ir iestājies arī manos krustiņos. Varētu jau teikt pavasaris, studijas, veselība utt... bet nu nez vai tas viss pie vainas, jo mēs taču labi zinām, ja ko ļoooti gribas, var dabūt gatavu visu kaut ko :))))

Tā kā man ik pa mirklim paņemas rokās fotoaparāts, lai ķertu mirkļus, tad šoreiz dažas bildes. Man pašai patīk atskatīties uz saviem septembra foto mirkļiem, draugos uz savu seriālu "vasaras svētdienas" mmm... tāds siltums no tā visa... Protams, ka mums katram datorā pilns ar bildēm, bet nu vismaz es tās ļooti reti pārskatu, bet atšķirotas, ar aprakstiem ļoti patīk. Nē, blogs nepārtaps par foto blogu, un es neesmu pinterestīgo bilžu cienītāja.

Man vienmēr ir paticis novērot putnus savā pagalmā.... parasti tos cenšos arī noķert ar fotoaparāta palīdzību... bet nu jā.. caur logu utt, bet tomēr, jau kādu laiku  vēroju dižknābjus savās ābelēs... Nu vienkārši skaistuļi.. paskatiet kādas smukas cakiņas- volāniņi uz spārnu galiem....


Man doma sākt uzskaitīt putnu sugas, ko pamanu savā pagalmā.... Nu labi, smieklīgi jau izklausās kaut ko dižu te sagaidīt trīs palikušajās ābelēs un simts kvadrātmetros, bet nu tomēr.... Bet savā Marinzejā, oi, gan es tur ar vēl paganīšos, jo tur viņu ir ūuuu, ku daudz....

Ziemassvētki pagājuši, bet puķīte joprojām man ir koša.... tāda cmuka ;)))


Ārā ir auksti, bet varbūt labi ka tā... jo jāraksta studiju darbiņi.... ai, kā negribas, bet vajag.... :)))

        Lai katra diena ir prieka pilna!

Sandra S.

1 komentārs:

Tekla teica...

Kolekcionēt "personīgos" putnus un putniņus ir ļoti jauka doma! Un jo vairāk tāpēc, ka Tu tos tāpat vēro.. Tas dižknābis gan smuks putns! Tik krāsains! Neticami, ka tāds košums apciemo Tavu dārzu!

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-