Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

sestdiena, augusts 11, 2018

1. diena

Pirmā diena klāt...
Kam?! par izaicinājuma domu un plānu var lasīt iepriekšējā ierakstā ŠEIT ;)

Kā parasti pirmās diena ir enerģijas un apņēmības pilnas. Un lai nu tā būtu visās dienās... ;)
Kā jau rakstīju, ka izvēlos no šiem pirmās dienas aprakstiem tikai vienu vai divus vārdus un šoreiz šis vārds ir IZSKATS.

Procesam vienmēr centos izvēlēties kādu jau no esošajiem, jeb iesāktajiem komplektiem, bet nu šoreiz  tas būs jauns komplekts no firmas Riolis. Teikšu ka ne vienmēr Jūs sapratīsiet manu izvēles atbilstību vārdam, bet nu tā es atvainojos ir mana izvēle, mani putni... piedodiet...
Arī bildes šajās dienās nebūs nekādas smukum bildes, bet gan parastas mirkļa bildes... arī par to atvainojos...
Tad nu tā- izskats....  nu atklāti sakot nesaskatu nekādu līdzību izskatā un to pat te nemeklēju, vienkārši patīk šis Monē darbs. varbūt tas saistās ar manu pēdējā mēneša nodarbi, kad man slimība neko citu neļāva, kā vien gulēt un pa laikam krustiņot, bet nu arī tam nav nozīme...

Vispār jau mans izskats ir manuprāt nevainojams... nu labi... labi... varētu būt pavieglāka... nu ne jau raksturā.... bet nu jau sapratāt.... bet citādi esmu mazliet iesirma skaistule.. :))) vecums?- nu bet atvainojos, nu kuram viņš nemainās? jā... jā.. es te koķetēju pati ar sevi :)))

Bet nu pie procesa bildes.... krustiņoju pēc plāna- vienu dienu.... Komplekts nebij iesākts... tātad no nulles....un ir tik cik ir....  šuvu uz Aidas 14, diegi- Anchor 31 tonis... Gatavs darbs būs 24 x 30 cm

Man izdevās diezgan daudz pakrustiņot, ņemot vērā, ka šī diena bij samērā piepildīta....ar uztraukumu, jo bij plānots, ka no Vācijas atlidos Luīze, bet viņas reisu atcēla... ehhh...

Pirmā diena atbilst augusta mēnesim...hmmm... izskats!?, augusts?!.. vai rīt nav jāaizbrauc uz kādu bodi jaunu kleitiņu nopirkt? :))
Bet rīt būs jauna diena, jauns process...
Brīnumus mēs radam paši... 
un es arī esmu brīnums...

4 komentāri:

Krustiņmāsa Vita teica...

Prieks skatīties uz Taviem perfektajiem xxx!!!
Lai raiti xxx!!!��

Tekla teica...

Jā! Jā! Neapnikdama varu jūsmot par krustiņu perfektumu! Un ātri šujas! Teikšu, ka tāda līmeņa darbus daudz neesmu redzējusi! Sandra - "XXX pavēlniece"!
P.S. Šoreiz raksta citātam pilnīgi piekrītu!

Sandra teica...

Nu nav, ja nav nemaz tik perfekti.... bet es parasti cenšos....

Sandra teica...

Paldies... patīkami un es smaidu....;)

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-