Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

ceturtdiena, augusts 16, 2018

6.diena

Nu re!!, esmu jau pusē, jo sestā diena ir klāt...
Par izaicinājuma domu un plānu var lasīt ierakstā ŠEIT ;)

Izvēlos no internetā atrodamajiem sestās dienas aprakstiem (12 dienas pēc dzimšanas dienas)vārdu un šoreiz tas ir viens: VESELĪBA.

Trim-ti-ri-rim.... jo šoreiz tas ir jauns un skaists process. Pannas dizaina "Mežrozīte". Visiem Pannas dizainiem (jaunākajiem) tiek rakstīti to nozīme, ticējums izšujot, un mežrozīte simbolizē veselību. Šī vārda svarīgumu spēju tā īsti novērtēt un saprast pēc savas garās slimošanas (priekš manis). Nav tā, ka es nezinātu ko nozīmē veselība un cik katra vismazākā nianse, orgāns utt. mūsu organismā ir svarīgs. Es to zināju, un zinu, bet nu zinu vēl vairāk. :)  Mežrozīte man vienmēr liekas kā mans augs, jo esmu dzimusi tālajā 69. gadā, kad sākās Mikrofonu aptaujas un  1968. gadā uzvarēja dziesma ar nosaukumu "Mežrozīte",dziesma bij ļoti populāra visu 69 gadu, tik ļoti,ka bieži viņai pat piedēvē  uzvaru 1969. gadā.... Nu tā.. redz es jau aizrunājos ;)) bet dziesma tiešām skaista... 


Audumu nomainīju ... nepateikšu uz kādu :)) jo no Casas atsūtītie reizēm sajūk un tu nezini kas ir kas... Šūt ļooti patika, nu kā jau visus un nemaz, nemaz negribējās nolikt malā....



Veselība svarīga katram cilvēkam un visu gadu... Bet sestā diena atbilst janvāra mēnesim...

Mantra šodienai:
 MAN VISS IR LABI !!!!

6 komentāri:

Krustiņmāsa Vita teica...

Jā,man arī ļoooti patīk šī Pannas"Mežrozīte":)Tik nezināju,ka mežrozīte simbolizē veselību,paldies par info!:)Man arī ir šī mežrozīte,jau niez pirksti ķerties šim darbiņam klāt:)))

Veetrasputne teica...

Auduma izvēle super! Dizains ļoti, ļoti skaists.... Tāds maigums sanāks!!!

Tekla teica...

Ai! Piedod, bet pavaicāšu. Vai ziedu maigums izcelsies uz pelēkā fona?

Sandra teica...

Vita... paskati uz komplekta, tā sauktā vāka, tur zem attēla visiem Pannas dizainiem ir to nozīme. ;)

Sandra teica...

Paldies Ilze ;)

Sandra teica...

Zini, bildē izskatās pelēks bet dzīvē ir gaišs pat teiktu smilšu tonis... tāds viegli bēšs... uz balta man neko negribas šūt, jo lai jau saka ka nekas nenotiek, man ir cita pieredze,baltais audums dzeltē... man uz laiku ir fobija no baltiem audumiem... izņēmums ir ja ir pilns izšuvums...

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-